آوای جنوب

گزارش کامل شورای اداری کهگیلویه با حال و هوایی خاص/پرواز: عده‌ای در کهگیلویه داعیه‌دار جریان دولت‌اند+ تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه علاوه بر آنکه این بار حال و هوای خاصی داشت اما میهمانان ویژه ای هم نیز داشت.
 جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه علاوه بر آنکه این بار حال و هوای خاصی داشت اما میهمانان ویژه ای هم نیز داشت.

به دلیل آنکه مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید در هفته گذشته بدون از حضور مدیران و خصوصآ خبرنگاران و اصحاب رسانه و پشت درهای بسته برگزار شد قرار بر این بود در جلسه شورای اداری که تمامی مدیران و اصحاب رسانه حضور دارند به صورت رسمی این تودیع و معارفه برگزار شود اما عدم حضور فرماندار سابق علیرغم دعوت مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری از ایشان برای حضور در این جلسه، به نوعی نشان داد که شخص دکتر پوزش از این تصمیم شخص استاندار و تیم مدیریتی ایشان به شدت ناراضی است و همین عامل نیز باعث داغ تر شدن فضای جلسه شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
خدمات‌رسانی دولت با پارازیت‌های ارسالی محافل معلوم‌الحال مختل نمی‌شود/عده‌ای در کهگیلویه داعیه‌دار جریان دولت‌اند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌گذاریم پارازیت‌های ارسالی از محافل معلوم‌الحال خدمات‌رسانی دولت را مختل کند گفت: عده‌ای در کهگیلویه خود را داعیه‌دار جریان دولت نشان می‌دهند.

علی پرواز صبح امروز در شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شده بود با بیان اینکه عرصه مدیریت اساسا همین آمد و شدهاست  اظهار داشت: اگر این نبود دموکراسی معنا نداشت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد سیاست‌های جدید تیم مدیریتی استانداری را مصرانه خواند و گفت: عزم استاندار در اجرای سیاست نفی رفتارهای قوم‌گرایانه و منطقه‌گرایی به عنوان یکی از اصلی‌ترین موانع توسعه جزم است.
*عزم استاندار بر نفی قومیت‌گرایی و منطقه‌گرایی است

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری در اجرای این مهم نه از هیاهوی عده‌ای می‌هراسد و نه بنا دارد این سیاست را با هیاهوهایی کنار بگذارد،توجه جدی به برنامه‌های توسعه محور را از دیگر رئوس برنامه‌های استاندار عنوان کرد و گفت: با نگاه مبتنی بر علم و دانش امروز هیچ گوشه‌ای از استان در نظر آقای استاندار با منطقه دیگر تفاوت ندارد؛به همان اندازه که دغدغه مشکلات مرکز استان وجود دارد دغدغه‌مند مردم دیشموک هم هست.

پرواز از فرهنگ‌سازی سالم سرمایه اجتماعی فزاینده و دموکراسی به ابزارهای توسعه نام برد و با توسعه‌گریز خواندن مطالب سایت‌ها ادامه داد:آقای استاندار تأکید دارد رسانه موظف است به عنوان دیده‌بان توسعه نظاره‌گر عملکرد مدیران و پیشقدم در نهادینه شدن فرهنگ نقد مسؤولان باشد.

* سینه گشاده و گوش شنوای مجموعه استانداری در نقدپذیری

پرواز با بیان اینکه مردم وجه تمایز نقد با انگ را می‌دانند تصریح کرد: مجموعه استانداری سینه گشاده و گوش شنوایی برای شنیدن انتقادها دارد.

مدیرکل استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ گفت‌وگو اصلی‌ترین برنامه ما است، از گفت‌وگو نهراسیم بسیاری از چالش‌های استان ما با گفت‌وگو حل می‌شود.

پرواز در عین حال تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد پارازیت‌های سیاسی ارسالی از مراکز و محافل معلوم‌الحال به امواج خدمت‌رسانی دولت در استان خللی وارد کند.
*فریاد بی‌ارزش نقاب‌زنان جریان سیاسی و قلاب‌گیران قومیتی

وی با بیان اینکه کسانی که نقاب جریان سیاسی می‌زنند و قلاب منطقه‌ای و قومیتی می‌اندازند، گفت: صدای این عده ارزش شنیدن ندارد.

این مسؤول سیاسی گفت: تا زمانی که آقای احمدی در این استان است تردید نکنید به این بازی‌ها ذره‌ای اجازه بروز نخواهد داد.

وی، با اشاره به اینکه برخی در کهگیلویه خود را داعیه‌دار و دلسوز جریان دولت نشان می‌دهند بیان داشت: برادر من!زمانی ماشین جمع‌آوری رأی برای مخالفان دولت بودید امروز  چطور دم از دلسوزی برای دولت می‌زنید؟خیال می‌کنید این جیغ و فریادها مجموعه استانداری را از مسیر منحرف می‌کند؟نه، مردم کهگیلویه حافظه قوی دارند.

پرواز با بیان اینکه اصل تفکیک قوا را پاس می‌داریم اما چیزی به اسم تفکیک نظام نداریم توجه جدی به برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای دولت در شهرستان را ضروری خواند و گفت: مدیران موظفند حمایت کنند؛ اگر کسی عرضه حمایت از برنامه‌های دولت را ندارد خودش کنار برود و اگر مشخص شود مدیری در کرسی دولت نشسته و نعل وارونه می‌زند بدون لحظه‌ای درنگ با او برخورد می‌شود.

*مدیر مخالف برنامه دولت برکنار می‌شود

وی، فرماندار را موظف به رصد مدیران کرد و افزود: اگر مدیری در جهت عکس برنامه دولت عمل کند به دفتر سیاسی استاندار معرفی کند چون این مدیر نمی‌تواند مدیر دولت باشد.

پرواز تصریح کرد: مدیران اگر دولت را قبول دارند بدون هیچ ترسی از برنامه‌های دولت دفاع کنند، اگر قبول ندارند بفرمایند کنار بروند و اگر کنار نرفتند مسلما کنار زده خواهند شد.این یک اصل مسلم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه برنامه‌های توسعه محور استاندار به همراهی مدیران نیاز دارد و در جهت اعمال برنامه‌های دولت از اقتدار فرماندار دفاع می‌کنیم، خواستار هماهنگی و همراهی ۱۰۰ درصدی مدیران با فرماندار شد و  خطاب به فرماندار گفت: هماهنگی ۹۹ درصدی هم پذیرفته نیست؛اگر مدیری ۹۹ درصد با شما هماهنگ بود بخاطر همان یک درصد مدیر را به استانداری گزارش دهید.

پرواز در خصوص تکریم فرماندار سابق کهگیلویه که قرار بود در شورای اداری امروز صورت بگیرد تصریح کرد: به عنوان نماینده استاندار و آقای نظری از دکتر پوزش دعوت کردم اما بنا به عوامل و دلایلی توفیق حضور حضور این بزرگوار را نیافتیم.امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق شوند و فرصتی فراهم شود از تجربیات این بزرگوار استفاده مطلوب شود.

فرماندار کهگیلویه:
با گروه‌های سیاسی به تعامل سازنده خواهم رسید
فرماندار کهگیلویه گفت: تصمیم دارم با گروه‌های سیاسی به تعامل سازنده در جهت توسعه شهرستان برسم.

جعفر نیکبخت صبح امروز در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت موظف هستم در چهارچوب برنامه‌های دولت حرکت کنم.

فرماندار کهگیلویه بیان داشت: همه ما جغرافیای مشترک،گویش و رسوم مشترکی داریم و عزیزانی که افتخار استان هستند در مناصب مهم کلیدی پایتخت و دیگر استان‌ها مشغول به خدمت هستند.

وی،گفت: وقتی می‌گویم فراجناحی هستم منظور این نیست که سیاست یا سیاسی‌ کاری بلد نیستم،هم سیاست بلدم و هم سیاسیون را احترام می‌گزارم ولی گرایش به یک جریان خاص را مانع پیشرفت و توسعه می‌دانم.

نیکبخت با بیان اینکه گرایش به جریان خاص توقعاتی از سوی آن جریان ایجاد می‌کند، افزود: سیاسیون انتظار دارند نیروهایشان بکار گمارده شوند و این سیاست مانع توسعه می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت چیزی جز خدمت به مردم نیست تصریح کرد: مسؤولان باید با رصد و احصای مشکلات در جهت خدمات‌رسانی اقدامات لازم را به عمل آورند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه گفت: مبنای رفتار فردی بنده منشور دولت تدبیر و امید و مبنای رفتار اداری توجه به قانون است.

نیکبخت ارزیابی کلی از امکانات، مزیت‌ها، مشکلات و ارائه برنامه راهبردی صحیح، نهادینه کردن روحیه بسیجی،مدیریت جهادی دانش بنیان،تبدیل تهدیدها به فرصت و جوانگرایی و اعتماد به نفس را از رئوس برنامه‌های خود عنوان کرد.

وی، با بیان تصمیم دارم با گروه‌های سیاسی به تعامل سازنده در جهت توسعه برسم،افزود: با تشکیل شورای اداری در بخش‌ها نسبت به پیگیری مشکلات در حوزه‌های گوناگون اقدام خواهم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president