آوای جنوب

فرماندار جدید کهگیلویه: کهگیلویه قربانی تفکر قومیت‌گرایی و جناح‌های سیاسی است/آینده روشنی برای کهگیلویه ترسیم می‌کنم

فرماندار کهگیلویه در دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه شهرستان متضرر تفکر قومیت‌گرایی و جناح‌های سیاسی شده است، گفت: در راسای حذف این تفکرها حرکتی را آغاز می‌کنم.
آوای جنوب
فرماندار کهگیلویه در دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه شهرستان متضرر تفکر قومیت‌گرایی و جناح‌های سیاسی شده است، گفت: در راسای حذف این تفکرها حرکتی را آغاز می‌کنم.

جعفر نیکبخت در دیدار رئیس و پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان افزایش تولید و اشتغالزایی را از سیاست‌های مهم دولت برشمرد و اظهار داشت: در شهرستان ما پتانسیل‌های خوبی وجود دارد پروژه‌هایی شروع شده که با تکمیل این پروژه‌ها می‌توان به اشتغال کمک کرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این شهرستان بنا به تفکرات قومیتی و جناح‌بندی سیاسی تا حالا ضرر دیده امیدوارم جوانان خوش فکر با ما همراهی کنند فارغ از جناح‌بندی سیاسی و طایفه‌گری حرکتی را آغاز کنیم که بالاخره روزی باید این حرکت آغاز می‌شد.

نیکبخت گفت: طول دوره مدیریت برایم مهم نیست جناح سیاسی ندارم و نخواهم داشت.نماینده و مجری سیاست‌های دولت هستم تصمیم دارم چند ویژگی را نهادینه کنم.

فرماندار کهگیلویه نهادینه شدن روحیه بسیجی، جوانگرایی و تبدیل تهدیدها به فرصت را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم ما را یاری کنید.

وی با اشاره به مشکلات حوزه هلال‌احمر با بیان اینکه در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین راهی نسبت به اجرای این پروژه تصمیم خواهم گرفت، افزود: قدرت چانه‌زنی دارم و برای پیگیری مشکلات جمعیت هلال‌احمر تلاش می‌کنم.

در این دیدار سید عادل رهبریان به تشریح  چهار حوزه امور جوانان،داوطلبان،امداد و نجات و آموزش در جمعیت هلال‌احمر پرداخت و گفت: مشکل اساسی این جمعیت راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در مسیر پاتاوه به دهدشت است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه افزود: ۲ هکتار زمین از سوی یکی از فعالان جمعیت هلال‌احمر جهت ساخت پایگاه امداد و نجات اهدا شد اما برای اجرای عملیات این پروژه بنا به هر دلیلی بودجه‌ای تعلق نگرفت.

رهبریان گفت: ۹۰ میلیون تومان اعتبار این پروژه بود که در حصارکشی زمین هزینه شد و پروژه در همین حد به حال خود رها شده است.

وی، با بیان اینکه این محور با توجه به واقع شدن در مجاورت تفرجگاه رودخانه مارون نسبت به سایر نقاط شهرستان بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای و رودخانه‌ای را دارد گفت: راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در این مسیر ضروری است.

رهبریان از فرسوده بودن تجهیزات هلال‌احمر و عمر بیش از سه دهه وسایط نقلیه در این نهاد خبر داد و با بحرانی خواندن فضای فیزیکی جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: در صورت وقوع حادثه ساختمان هلال‌احمر تخریب می‌شود.

 در این دیدار فرماندار کهگیلویه به عضویت جمعیت هلال‌احمر درآمد.

فرماندار کهگیلویه:
آینده روشنی برای کهگیلویه ترسیم می‌کنم
فرماندار کهگیلویه گفت: با تکمیل طرح‌های در حال اجرا با همکاری ادارات و نهادها آینده روشنی برای شهرستان ترسیم می‌کنم.

جعفر نیکبخت صبح امروز در دیدار رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان اظهار داشت: خالصانه و صادقانه فارغ از جناح‌بندی و توجه به قومیت‌گرایی برای توسعه شهرستان کار می‌کنم.

فرماندار کهگیلویه با اعلام رویکرد فراجناحی در پیگیری مشکلات مردم گفت: با درک مشکلات اساسی مردم با همکاری همه دستگاه‌ها گره از مشکلات باز می‌کنم.

نیکبخت با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا تصریح کرد:در حوزه آب، برق،گاز و پتروشیمی طرح‌های خوبی در دست اقدام است که به همت دولت تدبیر و امید و همکاری همه دستگاه‌ها آینده روشنی برای منطقه ترسیم خواهیم کرد.

وی گفت: برای رفع مشکلات همه مردم، نهادهای دولتی و غیر دولتی عمومی به ویژه نهاد بهزیستی اگر لازم باشد شخصاً در تهران پیگیری می‌کنم تا بهتر به مردم خدمت‌رسانی شود.

جهانگیر افشانده هم در این دیدار به تشریح وظایف بهزیستی و حیطه اختیارات این سازمان پرداخت و گفت: افزون بر ۱۸۰ ریز فعالیت در حوزه‌های امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و اورژانس اجتماعی در بهزیستی انجام می‌شود.

رئیس بهزیستی کهگیلویه بیان کرد:ارایه هر چه بهتر نوع خدمات و کمک‌های مالی به مددجویان و همچنین رفع کمبودها و نیازمندی‌های این اداره با توجه به گستردگی منطقه نیازمند توجه ویژه فرماندار است.

وی خواستار توجه فرماندار به این نیازمندی‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همچنین سعه صبر و خویشتنداری در فضای فعلی از سوی فرماندار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president