آوای جنوب

اجرای خاموشی برق با برنامه در سطح استان/برق کدام محلات در شهرهای استان امروز قطع می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مدیریت مصرف برق در سطح استان، خاموشی برق با برنامه در سطح استان از فردا اجرا خواهد شد.
آوای جنوب
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مدیریت مصرف برق در سطح استان، خاموشی برق با برنامه در سطح استان از فردا اجرا خواهد شد.

داود راهزدی امروز در جمع خبرنگاران  با تاکید بر مدیریت مصرف برق  توسط مشترکان برق این استان در فصل تابستان اظهار کرد:  با توجه  به مصوبه‌ای که از سوی  دولت و ابلاغ وزارت نیرو برای مدیریت ارسال شده hجرای خاموشی‌های با برنامه برق در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تاریخ ۳۱ تیرماه  خاموشی با برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد، گفت: خاموشی بابرنامه برق در شهرستان‌های گچساران، لنده، دنا ، بویراحمد ، کهگیلویه و باشت این استان در زمان پیک بار اجرا  خواهد شد.

 راهزادی در ادامه با اشاره به ساعت خاموشی در شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد:  ساعت خاموشی بابرنامه برق گچساران مربوط به شهرک نفت ، تعاونی هفتگانه و مسکن مهر فاز یک از ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه تا ۱۲:۱۰ دقیقه و پمپاژ کشاورزی ماهور باشت را از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک بار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای ده خلیفه، سعادت آباد، شمس عرب، پاسگاه عبدالهی، ده جلیل، اشکفت شیری و کل سیف الله در گچساران نیز فردا از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۸:۵۰ دقیقه جهت انجام تعمیرات شاهد خاموشی بابرنامه برق خواهد بود.

راهزادی از قطع برق شهرک مال شیخ، بخش قیام و موگرمون شهرستان لنده از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه فردا هم خبرداد و خاطرنشان کرد: طرح ماهی‌ها، سنگ شکن ها و پمپاژهای کشاورزی بین پلیس راه یاسوج _ اصفهان تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه فردا براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل خواهد شد.

وی گفت: برق شهرستان بویراحمد در بخش‌های چیتاب، نقاره خانه و روستاهای تابعه از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه فردا نیز قطع و وصل می‌شود.

راهزادی از اجرای خاموشی بابرنامه برق در شهرستان کهگیلویه از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه در شهر سوق  روستاهای تابعه و کارخانه آجر در روز یکشنبه سی و یکم تیرماه جاری هم خبرداد.

وی گفت: برق روستاهای منصورآباد، خان احمد و پشتکوه در شهرستان باشت نیز فردا از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ۱۷:۱۰ دقیقه براساس برنامه مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از عبور مصرف برق از مرز ۴۱۵ مگاوات خبر داده بود و این میزان مصرف را بی سابقه خواند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president