آوای جنوب

آیت‌الله ملک حسینی: قانونی که در سایه‌اش برخی حقوق نجومی دریافت می‌کنند باید آتش زد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگو باشند که برای انقلاب و مردم چه کرده‌اند، گفت: بسیاری از قانون‌های که در سایه آن عده‌ای به حقوق نجومی می‌رسند باید آتش زد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگو باشند که برای انقلاب و مردم چه کرده‌اند، گفت: بسیاری از قانون‌های که در سایه آن عده‌ای به حقوق نجومی می‌رسند باید آتش زد.

 آوای جنوب
یاسوج| آیت‌الله ملک حسینی: قانونی که در سایه‌اش برخی حقوق نجومی دریافت می‌کنند باید آتش زد

 آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع برخی از مردم اظهار داشت: مردم روزی که انقلاب خون خواست و یا جنگ بود آمدند، گرانی شد تحمل کردند، بصیرت خواست نشان دادند و به انقلاب جفایی نکردند ولی عده‌ای از مسئولان با چپ و راست کردن نکبت ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در پاسخ به تمام خوبی‌های مردم باندبازی کردند، عنوان کرد: من این را به خود و به افرادی توصیه می‌کنم که اگر موثر است بیایید انقلاب را آبرومندانه نگه داریم و رهبری عزیزمان را که توصیه‌های بسیار دقیق می‌کنند آبرومند نگه داریم.

ملک حسینی ابراز کرد: بدانیم بسیاری از این قانون‌ها که می‌شود در سایه آن به حقوق‌های نجومی رسید باید آتش زد، قانون‌های که می‌شود به سهولت آن را تخلف کرد اما به سختی می‌توان تحلف آن را کشف کرد باید آتش زد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: این چه قانونی است که اختیاراتی داده که می‌شود از آن اختیارات چه کرد و چه نکرد اما برای برخی که اختیارات ندارند باید محرومیت و مطلومیت بیاورد این چه قانون و اختیاراتی بوده که در یک هفته قیمت‌ها آنچنان افزایش می‌یابد که حجم فقرا دو برابر می‌شود.

ملک حسینی تاکید کرد: مشکل اگر از مجریان است که ما قانون در برخورد با متخلفان داریم اگر می‌بینیم مجریان تخلفی نکرده‌اند پس فکری کنیم که این چه ضابطه و بخشنامه‌ای بوده البته به معنای قانون مجلس منطورم نیست بلکه قانون به معنای عام است.

وی با تاکید بر اینکه قانونی که نشود با آن حقوق نجومی گرفت و در ذیل آن غارت کرد و به سهولت تبعیض آمیز آن را اجرا کرد این قانون است، تصریح کرد: این چه قانونی بوده که با باز شدن چند دقیقه‌ای یک سایت به منافعی برسد اما برای کشف متخلف ۱۵ روز وقت گذاشته شود و برای برخورد با آن سال‌ها وقت جامعه گرفته شود و آن وقت اگر رفیق من بود از او دفاع کنم و اگر رقیب من بود آن را هو کنیم.

ملک حسینی بیان کرد: مثل بدبختی‌های که در برجام پیش آمد هنوز ترجمه نشده بود که طرفداران یک گروه دفاع کردند و مخالفان مخالفت کردند بس کنیم انقلاب از ما پاسخ می‌خواهد انقلاب مردم را به دست ما مسئولان داده است.

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر نفاق، تبعیض، کفر، زیاده خواهی، غرور و استکبار است، افزود: آمریکای درون را باید کشت تا آمریکای بیرون نتواند بر ما تاثیر بگذارد ما همه دشمن را به رسمیت می‌شناسیم اما نباید به تاثیر دشمنی‌اش اعتبار ببخشیم.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه تمام گناه را سر دشمن انداختن یک اتفاق شوم‌تر از تمام اتفاقات بوده است، ادامه داد: دشمن درونی ما را آسیب می‌زند و جامعه‌ای که خود در درون دشمنی می‌ورزد آنچنان لرزان است که لازم نیست دشمن بیرونی بر آن بتازد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اگر در میان ما بفتد که دشمن می‌تواند ما را بلرزاند خدا شاهد است اگر این نگاه باشد لرزان می‌شویم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. زنده یاد گفت:

    مردم ما از کمبود ها و کسری ها گله ندارند،

    آنچه مردم را می آزارد
    و صدایشان را در می اورد

    وجود تبعیضات ناروا
    و سواستفاده از بیت المال است و بس

  2. شربت گفت:

    وﻗﺘﯽ تو جبهه ﻫﺪﺍﯾﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺩﺭ ﻧﺎﯾﻠﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﯾﮏ ﻗﻮﻃﯽ ﺧﺎﻟﯿﻪ ﮐﻤﭙﻮﺗﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺧﻠﺶ ﯾﮏ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺳﺖ، ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ:
    ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﺳﻼﻡ، ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ. ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺭﺯﻣﻨﺪﮔﺎﻥ ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎﯼ ﺣﻖ ﻋﻠﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻔﺮﯼ ﯾﮏ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﻢ. ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﻘﺎﻟﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﺑﺨﺮﻡ. ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ، ﺍﻣﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ، ﺣﺘﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﮔﻼﺑﯽ ﮐﻪ ﻗﯿﻤﺘﺶ ۲۵ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﺯ
    ﻫﻤﻪ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺗﺮ ﺑﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﺨﺮﻡ.

    ﺁﺧﺮ ﭘﻮﻝ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺳﯿﺮﮐﺮﺩﻥ ﺷﮑﻢ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ. ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮐﻨﺎﺭﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻃﯽ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ ﺍﻥ ﺭﺍ ﺷﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺗﻤﯿﺰﺗﻤﯿﺰﺷﺪ. ﺣﺎﻻﯾﮏ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭﻡ، ﻫﺮﻭﻗﺖ ﮐﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﺷﺪﯾﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻃﯽ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ ﺗﺎﻣﻦ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺸﻮﻡ ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎ ﮐﻤﮑﯽ ﮐﻨﻢ.

    ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺗﻮ ﺳﻨﮕﺮﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﺏ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﻦ
    ﻗﻮﻃﯽ ﻧﻮﺑﺖ ﻣﯽﮔﺮﻓﺘﻨﺪ، ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﮐﻪ
    ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﭼﻨﺪ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﺑﻮﺩ…

    #شهید_حسین_خرازى

    شرمشان باد، کسانی، که با اختلاس، دزدی
    و رانت خواری به خون و راه شهیدان
    خیانت کردند و می کنند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president