آوای جنوب

سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در گچساران و غیبت مسوولان+تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران پیش از ظهر امروز مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مردم و غیبت مسوولان گچسارانی در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد.
آوای جنوب
در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق در گچساران مووضعات مختلف از جمله ایجاد فاصله میان مردم و رهبری اولویت دشمن برای در مقابله با جمهوری اسلامی مطرح شد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران پیش از ظهر امروز مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مردم  و غیبت مسوولان گچسارانی در مسجد صاحب  الزمان (عج) گچساران  برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام سید امین الله حجازی با تسلیت به مناسبت فرار رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مجلس عالم ال محمد (ص) ششمین امام شیعیان امام جعفر صادق (ع) است و خدار را قسم می‌دهیم به ما توفیق دهد تا بتوانیم از پیروان راستین اهل بیت (ع) باشیم.

 حجازی بیان کرد: مکتب امام صادق (ع)، مکتب امامت، خلافت الهی و هدایت انسان‌ها است.

 وی با بیان اینکه مکتب  این امام بزرگوار درس آموزی برای کسب روزی حلال  بوده است، گفت:  این امام بزرگوار خود پیوسته کار و تلاش می‌کرد و دیگران را به این امر سفارش می کرد و نمی خواست فردی در جامعه از کوشش برای کسب روزی حلال باز ماند.

 سخنران مراسم شهادت امام جعفر صادق در گچساران  با اشاره به ویژگی‌های آن حضرت افزود: تمام شیعیان پیرو مکتب امام صادق (ع) هستند و باید رفتار و حرکتمان به گونه‌ای باشد که در دنیا نمونه باشیم.

 وی ادامه داد: امام جعفر صادق (ع)  قریب به چهار هزار شاگرد در حوزه های مختلف علوم تربیت کرد تا  سنگ بنای اسلام و تشیع را محکم کند.

 حجازی با بیان اینکه حوزه های علمیه یکی از برکات این امام بزرگوار است، گفت: در مکتب حوزه‌های علمیه بزرگان زیادی پرورش یافته‌اند که در جهت گسترش دین گام‌های مثبتی برداشته شده است.

حجازی با بیان اینکه تمسک به امام صادق (ع) و دنبال کردن راه و روش و مسلک ایشان دنیا و آخرت هر مسلمان و انسان طالب سعادتی را آباد می‌کند، ابراز کرد:  آن کسانی که موجب شدند امام صادق‌ ها به شهادت برسند ظالم بودند و این افراد نیز به خودشان ظلم کردند.

وی  افزود: امروز تلاش می‌کنند تا بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کنند چنان که مشاهده می‌کنیم  از برون دستور صادر می‌شود و در درون عمل می‌شود و اینجاست که باید هوشیار بود.

 حجازی تصریح کرد:  امروز می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که به مردم بگویند حکومت اسلامی نمی‌تواند گشور را اداره کند.

 این سخنران مراسم امروز ادامه داد: این گونه نیست، اگر حکومت بر مبنای اسلام عمل نماید  در دنیا بی‌نظیر خواهد بود.

 وی خطاب به حضار در این مراسم گفت: مردم این یک تکلیف است که راه امام صادق (ع) و راه تشیع را بشناسید و این راه را برای همیشه بشناسید چنان که امروز  دنیا به وسیله شاگردان امام صادق (ع) مدیریت می‌شود.

این مراسم در حالی برگزار شد که از چند روز قبل بنرهای مراسم در سطح شهر نصب شده بود اما جای خالی مسوولان گچسارانی در این مراسم جای تعجب داشت.

اگر امروز مراسم ترحیم یک فرد عادی و یا مراسم ترحیم یکی از اقوام و بستگان یکی از مسؤولان بود اکنون حضور گسترده‌ای در این مسجد داشتند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president