آوای جنوب

شهردار دوگنبدان خبر داد

کاشت گل‌های زینتی برای اولین بار در میدان محله سادات گچساران

شهردار دوگنبدان گفت: برای اولین بار در میدان اسلام آباد واقع در محله سادات گچساران گل‌های زینتی توسط نیروهای خدمات شهری کاشته شد.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان گفت: برای اولین بار در میدان اسلام آباد واقع در محله سادات گچساران گل‌های زینتی توسط نیروهای خدمات شهری کاشته شد.

مسعود ظفری امروز در گفت‌گو با خبرنگار ما در گچساران از اجرای طرح گل کاری در میدان بافت فرسوده در شهر دوگنبدن خبر داد.

 شهردار دوگنبدان افزود: با توجه به  نوسازی و بهسازی بافت فرسوده دوگنبدان ایجاد مناظر زیبا در این محلات یکی دیگر از اقدامات شایسته شهرداری دوگنبدان است.

وی اذعان کرد: کاشت انواع گل در میدان اسلام آباد در محله سادات گچساران یکی از پروژه‌های گل کاری  شهرداری دوگنبدان در میادین این شهر است که در حال اجرا است.

ظفری  با بیان اینکه انجام این پروژه موجب  شادابی و طراوت میدان این محله می‌شود، گفت:  هدف  از اجرای پروژه گل کاری  در میدان واقع در محله سادات گچساران که در حال نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی  در این منطقه است، ایجاد  فضای زیباسازی و روح بخشی به محیط شهری با کاشت انواع گل‌های زینتی در میادین این شهر خواهد بود.

 شهردار دوگنبدان هدف از انجام این پروژه را ایجاد روحیه نشاط میان شهروندان ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میدان محله سادات در آینده  یکی از محورهای اصلی  تردد شهروندان خواهد شد و روزانه تعداد زیادی از همشهریان  از این مسیر تردد می‌کنند، لازم دانستیم تا با ایجاد فضای مناسب گامی در راستای افزایش جلو‌ه‌های بصری و رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

 وی  با توصیه به شهروندان ساکن در این منطقه در حفظ ونگهداری از گل‌های زینتی کاشته شده در این میدان، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری دوگنبدان تغییر چهره شهر به وسیله گل کاری است که   امیدواریم این موضوع با مشارکت شهروندان صورت بپذیرد.

ظفری ابراز کرد: برای اولین بار است که در میدان واقع در محله سادات گچساران گل‌های زینتی کاشته می‌شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. غلامی شهروند گچساران گفت:

    به همت شهردار گچساران جناب دکتر ظفری برای اولین بار در طول این سالیان دراز مردم محله سادات احساس می کنند که با دیگر نقاط شهر هیچ تفاوتی ندارند چون فضای سبز گل ارایی محله انها هم مثل دیگر جاهای شهر هست .احسنت به نگاه دکتر ظفری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president