آوای جنوب

امام جمعه گچساران: اگر کسی گفت ما با اینها تا جهنم هم می‌رویم این به معنی بی‌تقوایی است

امام جمعه گچساران گفت: آنچه که اثر گذار است این است که به مردم راست بگوییم و به مردم نگوییم مشکلات وجود ندارد و انتظار می رود با آنهایی که دستشان کج است برخورد قاطع صورت بگیرد و دستشان قطع شود.
آوای جنوب
امام جمعه گچساران گفت: آنچه که اثر گذار است این است که به مردم راست بگوییم و به مردم نگوییم مشکلات وجود ندارد و انتظار می رود با آنهایی که دستشان کج است برخورد قاطع صورت بگیرد و دستشان قطع شود.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است و انسان مومن در همه شرایط باید در زندگی با رعایت تقوا و دوری از گناهان رستگار شود.

وی ادامه داد: انسان همواره باید براساس توصیه‌های الهی قدم بردارد چرا که خداوند راه درست و راست را برای انسان فراهم کرده است.

 امام جمعه گچساران افزود: خداوند قرآن و پس از آن پیامبران را فرستاد تا انسان را از گمراهی نجات دهد و بر این اساس است که انسان نباید مسیر درست را گم کند.

 وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته ابراز کرد: یکی از نکات مهمی که اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان و دانشگاهیان داشته‌اند، لازم است که باید مطالعه دقیقی صورت بگیرد و سخنان ایشان به عنوان نایب امام عصر(عج) معنایش این است که این سخن بیان امام زمان (عج) است و مسوولان و مردم باید توجه ویژه و جدی به آن داشته باشند و همه ما در این خصوص مسوول هستیم.

 خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس توصیه‌های بجا و به حقی به آنها داشتند که شما سوگند خورده‌اید و بر اساس سوگندی که خورده‌اید باید حرکت کنید و از مبانی و دستاوردهای انقلاب با رفتارهای انقلابی دفاع و عمل نمایید.

 حجازی اذعان کرد: نمایندگان مجلس باید تقوا داشته باشند و ملاک برای آنها تقوا باشد.

 امام جمعه گچساران  با بیان اینکه از سوی دیگر شورای نگهبان نیز باید خیلی تیزبین‌تر و دقیق‌تر عمل نماید، گفت: اینکه امروز مشاهده می‌کنیم مشکلاتی وجود دارد مختص این دولت نیست و در دولت‌های قبل نیز وجود داشته است و اگر همه رعایت تقوا می‌کردند قطعا مشکلات کمتر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مشاهده کردید که می‌گویند می‌خواهند دیوار بکشند این یعنی بی‌تقوایی و اگر کسی گفت ما با اینها تا جهنم هم می‌رویم این هم به معنی بی‌تقوایی است.

 حجازی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) به مقام معظم رهبری و مردم عنوان کرد: امیدواریم مراسمات خوبی در این روز در شهرستان برگزار شود.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت: بحث حجاب  جز ضروریات دین است و باید همه بدانیم دشمنان در تلاش هستند و این ما هستیم که باید آگاه باشیم.

 وی ادامه داد: حجاب از ضروریات است و علامت مسلمانان و مسوولان باید تلاش کنند در این خصوص در جهت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش نمایند.

 حجازی در ادامه با اشاره به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مصرف آب و برق در کشور با وجود کم بارانی‌های اخیر و خشکسالی ابراز کرد: انتظار می‌رود مردم و مسوولان دست به دست هم دهند تا از این بحران خارج شویم.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: آنچه که اثر گذار است این است که به مردم راست بگوییم و به مردم نگوییم مشکلات وجود ندارد و انتظار می رود با آنهایی که دستشان کج است برخورد قاطع صورت بگیرد و دستشان قطع شود.

 وی افزود: همه باید تلاش کنند تا مردم به نظام اعتماد داشته باشند و اگر دستگاه‌های دولتی قصد دارند نیرویی جذب کنند براساس آزمون باشد و به صورت شفاف کار شود تا اعتماد مردم نسبت به نظام سلب نشود.

 خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند و انتظار دارند مسوولان نیز بر اساس عدالت عمل نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president