آوای جنوب

همزمان با افتتاح پروژه‌ آبرسانی غدیر به شهرهای خوزستان، گچسارانی‌ها با آب معدنی به آبادان رسیدند+تصاویر

همزمان با افتتاح پروژه‌آبرسانی غدیر به شهرهای خوزستان، گچسارانی‌ها نیز با اقدامی خداپسندانه با آب معدنی به آبادان رسیدند.
همزمان با افتتاح پروژه‌آبرسانی غدیر به شهرهای خوزستان، گچسارانی‌ها نیز با اقدامی خداپسندانه با آب معدنی به آبادان رسیدند.
آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  در چند روز گذشته خبری مبنی بر نبود آب شرب سالم در شهرهای آبادان و خرمشهر کام مردم استان کهگیلویه وبویراحمد را تلخ کرد.

  بر این اساس با وجود تمام مشکلات این روزها بسیج دانشجویی گچساران در اقدامی خدا پسندانه اقدام به جمع‌آوری آب معدنی برای کمک رسانی به مردم روستاهای آبادان و خرمشهر نمودند.

 گفتنی است در این کار خیر مردم گچساران  با همکاری بسیج دانشجویی گچساران و هیئت عشاق الحسن (ع) شتافتند و در این امر خیر مشارکت  نمودند.

بسیج دانشجویی گچساران  برای دومین بار است که محموله آب معدنی را برای یاری رساندن به مناطق روستایی آبادان و خرمشهر ارسال می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار ما، امروز با افتتاح پروژه آبرسانی  غدیر به شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء  دومین محموله آب معدنی جمع آوری شده توسط بسیج دانشجویی این شهرستان به آبادان و خرمشهر ارسال شد.

در حالی که دمای هوای خوزستان بالای ۵۰ درجه است گروهجهادی احمدی روشن بسیج دانشجویی گچساران در حال توزیع آب معدنی در روستاهای نظیر ابوشانگ، صیداویه و روستاهای اطراف آن هستند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president