آوای جنوب

پُست حماسی دروازه‌بان گچسارانی تیم ملی در جام جهانی/ از مقایسه عملکرد بازیکنان ایران در بازی با اسپانیا با حماسه کربلای۴ و ابوالحسن غلامی

بازیکن گچسارانی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار تصویری یاد کربلای چهار را گرامی داشت.
 آوای جنوب
بازیکن گچسارانی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار تصویری یاد کربلای چهار را گرامی داشت.
اینکه می‌گویند ایرانی‌ها مردان روزهای سخت هستند، اینکه می‌گویند اگر فقط خون ایرانی در رگ‌هایت جاری باشه، واسه خاک وطن و ناموست جون می‌دهی.

 اینکه می‌گویند فقط یه ایرانیه که می‌تواند ۸ سال تمام در مقام کشورهای قدرتمند دنیا بدون از اینکه یک متر از خاکش را از دست بدهد مقاومت کند، اغراق نکرده‌اند.

 اینکه بچه‌های ایران در جام جهانی کار که  نه بلکه کارستان کردند را دنیا به تماشا نشست.

 اینکه بزرگان فوتبال دنیا هم در مقابل بازی جوانمردانه ما کم آوردند و به فکر اتلاف وقت بودند را دنیا به خوبی مشاهده کرد.

 اینکه حتی فوتبالمان هم به تحریم‌ها وبرجام گره زده شد تا آنجایی که هیچ کس حاضر نمی‌شد با ایران بازی دوستانه بگذارد را دنیا دید به گونه ای که سرمربی پرتغالی ایران نیز از تحریم ها گلایه کرد.

و اما همه اینها دست به دست هم داد تا ایرانی‌ها با انگیزه‌تر از بقیه باشند،چرا که اینها فرزندان نسلی هستند که در آن دوران سخت حتی سیم خاردار هم به آنها ندادند.

بی‌شک همه این حماسه‌ها در سه بازی ایران در جام جهانی خیلی‌ها را یاد دوران دفاع مقدس انداخت.

آنجایی که مردان این سرزمین سر و دست و پا دادند تا امروز ما باشیم و این همان عِرق ایرانی بودن ما است.

آری جام جهانی برای خیلی‌ها هنوز ادامه  دارد و منتظر قهرمانی هستند و برای  خیلی‌ها هم هر چند حضورشان به اتمام رسید اما ثابت کردند قهرمانان واقعی وطن هستند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در صحنه‌ای بازیکنان ایرانی در مقابل اسپانیا چنان روی هم افتادند تا نگذارند توپ از خط دروازه عبور کند.

برخی‌ها به تمسخر گرفتند و در فضای رسانه‌ای شروع به حاشیه سازی کردند اما آنهایی که قصه‌های واقعی کربلای ۴ و آن دوران را شنیده بودند در ذهنشان کربلای ۴ دیگری شکل گرفت.

 

 آری جام جهانی برای ما صحنه‌هایی از دوران دفاع مقدس را دوباره یادآوری کرد که مردان این سرزمین چگونه در مقابل آنها ایستادند.

در این بین رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ملی ایران که ملقب به رشید گچسارانی‌هاست با انتشار تصویری از صحنه بازی ایران و اسپانیا و عملیات کربلای ۴ در صفحه شخصی خود و نوشتن نام ابوالحسن غلامی از یادگاران  هشت سال دفاع مقدس و مردی که پایش را در آن دوران هدیه داده بود یاد و خاطره آن عملیات را گرامی داشت.

Image result for ‫ابوالحسن غلامی گچساران جانباز‬‎

برای رشید گچسارانی‌ها آرزوی موفقیت داریم.

علی مراد کاظم پور /  مدیرمسوول پایگاه خبری آوای جنوب

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president