آوای جنوب

فرماندار گچساران: رسالت رسانه بی‌طرفی در انتشار اخبار/آیا رسالت شما در انتخاب ۳۰ نفر معتمد در انتخابات عادلانه خواهد بود

آوای جنوب فرماندار گچساران گفت: وظیفه رسانه‌ها به موضوع وحدت و انسجام ملی بپردازند و آنچه که موجب وارد شدن خدشه به انسجام و وحدت می‌شود پرهیز کنند

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: وظیفه رسانه‌ها به موضوع وحدت و انسجام ملی بپردازند و آنچه که موجب وارد شدن خدشه به انسجام و وحدت می‌شود پرهیز کنند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری با همکاری اداره ارشاد و فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست امیرحسین نوروزی با تبریک روز خبرنگار گفت: در شهرستان گجساران ۴۲پایگاه خبری که قالبا فعال هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: کار شریف خبرنگاری مصداق یک کار ارزشمند است.
وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: مشکلاتی که سالها از زبان خبرنگار بیان می‌شود از وضعیت اقتصادی است که این امر موجب نشده حتی یک لحظه خبرنگاران کار خود را متوقف کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه شرکت نفت گچساران در توزیع آگهی‌ها به روزنامه‌ها همکاری خوبی داشته است، عنون کرد: متاسفانه شهرداری آگهی را به برخی روزنامه‌ها واگذار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران زبان مردم باشند، افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران،استقلال خبر و خبرنگاری بدون وامداری سیاسی در حال فعالیت باشند.

در ادامه این نشست علی‌خوانپایه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در بیانیه دوم گام انقلاب رهبری به دو موضوع قانونمداری، بی‌طرفی، انسجام و وحدت ملی تاکید داشته است.

وی با بیان اینکه مهمترین این پیام انسجام ملی از حوزه رسانه‌ها برخواسته خواهد شد‌، عنوان کرد: با توجه به انتخابات پیشرو که رویداد بسیار عظیمی است و با توجه به هجمه‌هایی که از سوی دشمن بر کشور ما وارد شد و وظیفه دارم در مقابل دشمن و توطئه های دشمن ایستادگی کنیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: وظیفه رسانه‌ها به موضوع وحدت و انسجام ملی بپردازند و آنچه که موجب وارد شدن خدشه به انسجام و وحدت می‌شود پرهیز کنند.

وی با اشاره به انتخابات سالجاری گفت: رسانه‌ها قانون مداری و بی طرفی در بیانیه دوم انقلاب مطرح شده است را در دستور کار خود قرار دهند.

خوانپایه با بیان اینکه رسانه ،دولت و ملت همه بایستی در استقامت کشور برای جلوگیری از هجمه های دشمن ایستادگی داشته باشند، افزود: رسانه‌ها این رسالت را دارند که بی طرفی خود را حفظ کنند و وظیفه آنها اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران ابراز کرد: اگر اخبار ما گزینشی و بی‌طرفانه باشد قطعا مخاطبان ما قانع خواهند شد.

وی با بیان اینکه اخباری که با واقعیت منطبق باشد در رسانه ها درج شود، ابراز کرد: آگاه بخشی صحیح و سالم در رسانه ها درج شود و صحت خبر را عملکرد خود قرار دهند.

خوانپایه با بیان اینکه حریم‌ها باید مشخص شود، گفت: اگر دولت نباشد خبرنگاری تعریف نمی‌شود و اگر رسانه نباشد خدمات دولت اطلاع رسانی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه و دولت ملزوم و لازم همدیگر هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبرنگاران از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیستند، بایستی شرایط اقتصادی خبرنگاران از سوی متولیان امر مورد پیگیری قرار گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president