آوای جنوب

دربازدید تاجگردون از پروژه‌های گچساران: از سالنی که بعد از افتتاح دربش بسته شد تا بیمارستانی که در حال اتمام است +تصاویر

در بازدید نماینده مردم گچساران و باشت از پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران گفت: سالن چند منظوره ورزشی کارگری بعد از افتتاح درب آن بسته شد.
آوای جنوب
در بازدید نماینده مردم گچساران و باشت از پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران گفت: سالن چند منظوره ورزشی کارگری بعد از افتتاح درب آن بسته شد.

غلامرضا تاجگردون ظهر امروز از  برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران  که افتتاح و  در دست اجرا است بازدید به عمل آورد.

 نماینده مردم گچساران و باشت  در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در گچساران  با بیان اینکه  فاز نخست پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهرستان گچساران به اتمام رسیده است، اظهار کرد:  بیمارستان۱۰۰ تختخوابی نرگسی گچساران در میدان نرگس این شهر  واقع شده است.

 وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نرگسی  در چند فاز اجرا می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۶۴  درصد است  که در حال حاضر عملیات اجرایی فاز دوم  در دست  اجرا است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه تخصیص داده شده است، گفت:   پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران از مرداد ماه سال ۹۲، در زمینی به مساحت ۳۷ هزارمتر مربع و زیربنای ۱۱ هزار  متر مربع در حال اجرا است.

 تاجگردون اذعان کرد: قرارداد اجرای این پروژه ۵ ساله بوده و امیدواریم این بیمارستان تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 وی  با اشاره به اینکه  با بهره برداری از این پروژه پیشرفت قابل توجهی در بخش درمان گچساران در آینده به وجود خواهد آمد، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه  بعد از بیمارستان بی بی حکیمه، و صنعت نفت،  شهرستان‌های یاسوج، باشت و  بعد از آن در منطقه دنا، لیکک، چرام و  لنده  پیشرفت قابل توجهی  در بخش درمان این استان  رخ خواهد داد.

 در ادامه غلامرضا تاجگردون در بازدید میدانی از پروژه های افتتاح شده و در دست اجرا  با گلایه‌مندی  از وضعیت موجود سالن ورزشی چند منظوره کارگری در شهرستان گچساران که در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد، اظهار کرد: سالن ورزشی چند منظوره فوتسال، والیبال، بستکبال و هندبال برای کارگران گچساران احداث شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۹۲ با تامین اعتبار ملی عملیات احداث آن آغاز شده بود، گفت:  برای احداث این پروژه اعتباری بیش از  ۲۵هزار میلیون ریال هزینه شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت  تصریح کرد: سالن ورزشی چند منظوره کارگری با زیربنای ۴۵۰ متر مربع سالن اصلی و ۳۰۰ متر مربع سالن الحاق ویژه ورزش کشتی و بدنسازی احداث شده است.

 تاجگردون ابراز کرد: قریب بر یک هزار متر مربع ورودی تماشاگران و مجموعا یک هزار ۸۵۰ مترمربع جایگاه تماشاگران در  این سالن احداث شده است.

 به گزارش فارس،  غلامرضا تاجگردون با گلایه‌مندی از وضعیت موجود با انتشار تصاویری  از وضعیت فعلی سالن چند منظوره ورزشی کارگری احداث شده  در این شهرستان   اظهار کرد:  بعد از افتتاح  سالن ورزشی چند منظوره کارگری درب این مجموعه بسته شده و آن را رها کرده‌اند.

وی در ادامه آورده است: در بازدیدی که امروز انجام گرفته حتی نگهبان این مجموعه نیز در این منطقه حضور نداشته است.

تاجگردون با گلایه‌مندی خاطرنشان کرد:، چرا با زحمت اعتبار تامین شود و بعد باید شاهد این نتیجه باشیم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president