آوای جنوب

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: عملکردحواسمان به تحرکات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس است/برخی الان به برخی افراد امتیاز می‌دهند تا فردا رای بگیرند

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد: عملکردحواسمان به تحرکات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس است/برخی الان به برخی افراد امتیاز می‌دهند تا فردا رای بگیرند

آوای جنوب

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه عملکرد مجمع نمایندگان مجلس در استان رصد می‌شود، گفت: برخی الان به برخی افراد امتیاز می‌دهند تا فردا رای بگیرند در حالی حواس دستگاه قضایی به همه مسائل است.

عملکرد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس رصد می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌رضا مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس الان امتیاز می‌دهند تا فردا رای از آنان بگیرند که در این زمینه به خودشان تذکر می‌دهیم و در صورت نیاز به مردم می‌گوییم.

وی با تاکید بر اینکه حواسمان به تحرکات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس بوده و به موقع برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: البته خصیصه خوب این استان رسیدن گزارشات مردمی به سرعت موشک است.

مزارعی ابراز کرد: دستگاه قضایی باید امانت دار حقوق مردم باشد و نظارت در برونده انتخاب را به جد پیگیری می‌کنیم و در این زمینه ستاد رسیدگی جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود که لحظه‌ای مسائل و مشکلات را رصد می‌کند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به گفته استاندار سابق ۷۰ درصد مدیریت انتخابات مجلس گذشته را  دادگستری انجام داد، افزود: در انتخابات گذشته یکسری تخلفاتی صورت گرفت ولی هیچ گونه نزاع منجر به قتل نداشتیم.

مزارعی با بیان اینکه در انتخابات گذشته نامزدها را آوردیم و برای آنان خط قرمز گذاشتیم، تصریح کرد: شب نتیجه انتخابات مطلع شدیم طرفداران یکی از نامزدها بنای تحرکاتی دارند که پیام دادیم به ان فرد که نماینده باشید یا نباشید با دستبند باید با دادگاه بیایید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president