آوای جنوب

آیا علیمردانی از راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می رود؟/نقطه اشتراک علیمردانی با استاندار

شاید مهمترین نقطه مشترک علیمردانی و احمدی علاوه بر غیربومی و مورد حمایت ت تقریبا از ماههای پایانی سال گذشته بود که زمزمه هایی در رسانه ها مبنی بر تغییر علیمردانی شنیده شد.
  آوای جنوب

شاید مهمترین نقطه مشترک علیمردانی و احمدی علاوه بر غیربومی و مورد حمایت ت تقریبا از ماههای پایانی سال گذشته بود که زمزمه هایی در رسانه ها مبنی بر تغییر علیمردانی شنیده شد.

 

آنچه که رسانه ها می نوشتند این بود که علیمردانی از لاک سکوت بیرون آمده و به کار رسانه ای می پردازد. بنابراین همین دلیل را بعنوان یکی از علامات مهم تغییر در راس راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می دانستند.

 

شاید بد نباشد برخی موضوعات پیش روی استاندار با راه و شهرسازی استان را مرور کنیم؛

استاندار در یک جلسه مهم با هدف بررسی وضعیت جاده سیسخت به یاسوج گفت: ماشین‌آلات راه و شهرسازی در محل پروژه جاده یاسوج-سی‌سخت مستقر است اما منابع طبیعی از ادامه کار جلوگیری کرده که مدیرکل راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری و اگر موضوع حل نشد اطلاع دهید تا جلسه‌ای در این خصوص تشکیل و پروژه مجددا از سر گرفته شود.

در ادامه محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میان راه و شهرسازی و منابع طبیعی همیشه دعوا و دوستی بوده اما در موضوع اخیر ما نمی‌توانیم خواسته‌های منابع طبیعی را برآورده کنیم.

این مسؤول در خصوص اراضی شهر یاسوج گفت: در شهر یاسوج با فقر زمین مواجه هستیم و زمین برای واگذاری به دستگاه‌ها وجود ندارد.

احمدی در ادامه تصریح کرد: منابع طبیعی و راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر مشکلات خود را حل کنند چرا که اختلافات میان این دو دستگاه به ضرر مردم است.در صورت نیاز خواسته‌ها و مطالبات مالی منابع طبیعی را قسط‌بندی کنیم.

استاندار در خصوص فقر زمین در شهر یاسوج گفت: راه و شهرسازی در سال‌های اخیر بهترین زمین‌ها را در اختیار دستگاه‌های حاکمیتی قرار داده است.

وی تصریح کرد:  راه و شهرسازی گزارش کاملی از زمین‌های در اختیار و زمین‌هایی را که در دو سال اخیر به دستگاه‌ها واگذار کرده را به استانداری ارائه دهد.

 

بگو مگوی علیمردانی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی

سال گذشته مدیرکل ساکت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فنی با معاون سازمان مدیریت درگیری لفظی پیدا می کند.  مباحثه و جدلش با سهمگین نشان از این دارد که موضوع چیز دیگری را نشان می دهد.

 

اعتراض مردم به استاندار در سفرش به پاتاوه

در ماجرای سفر چند روز گذشته سفر استاندار به بخش پاتاوه، بخشی از مطالبه مردم این بخش مربوط به حوزه راه و شهرسازی بود که طی تجمعی به اطلاع استاندار رساندند. اگرچه در همین بازدید استاندار از چند طرح در حال احداث این اداره کل بازدید کرد.

 

نقطه اشتراک احمدی با علیمردانی

شاید مهمترین نقطه مشترک علیمردانی و احمدی علاوه بر غیربومی و مورد حمایت تاجگردون بودن، شکست هر دو در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد. جایی که یکی در ایلام و دیگری در سمیرم این شکست را تجربه می کنند.

 

باید دید آیا داستان عمر مدیریت کوتاه در این اداره ادامه می یابد یا علیمردانی همچنان در سمت مدیریتی اش باقی می ماند؟

 

گمانه زنی ها و شایعاتی در سطح اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر گزینه های احتمالی جایگزینی علیمردانی می رود. در بین گزینه های مطرح شده در فضای مجازی و رسانه های استان بیشترا نام علیمحمد راستا، نصیری و علیشیر محمدی بعنوان جایگزین های احتمالی، به چشم می خورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهر من گفت:

    علیمردانی انسانی دلسوز ومردمی ومردم دار که بهتر از ان

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president