آوای جنوب

از انتقادات رئیس آب و فاضلاب دوگنبدان تا اجرای ۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سالجاری

رئیس آب و فاضلاب دوگنبدان گفت: در سالجاری ۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در دوگنبدان اجرا می‌شود.
آوای جنوب
رئیس آب و فاضلاب دوگنبدان گفت: در سالجاری ۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در دوگنبدان اجرا می‌شود.

 سید بهنام پادامروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با انتقاد از عملکرد آبفار گچساران در جهت تامین آب برخی از روستاها از آب سدکوثر اظهار کرد: متاسفانه کنتور حجمی بر روی انشعابات وصل نشده است.

 رئیس آب و فاضلاب دوگنبدان با اشاره به این معضل گفت:  این امر موجب شده که ۸ متر از مخازن تامین آب شهر دوگنبدان به دلیل استفاده  نادرست از آب سدکوثر کاهش یابد.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته برای جلوگیری از هدر رفت آب ۳۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبی در سطح شهر دوگنبدان انجام گرفته است، عنوان کرد: براساس تعهداتی که ایجاد شده  در بخش روستایی بخشی از روستاهای مشخص شده آبرسانی انجام شده است.

 پاد اذعان کرد: متاسفانه بسیاری از واحدها در شهرستان از آب شرب استفاده می‌کنند.

 رئیس اداره آب و فاضلاب دوگنبدان در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری دوگنبدان در بافت فرسوده  در جهت تخریب و بازسازی گفت: متاسفانه شهرداری دوگنبدان بدون مشورت  و گرفتن مجوز کار تخریب را برای بازگشایی رینگ آغاز نموده که این امر موجب شده به زیرساخت‌ها در این منطقه آسیب و هدر رفت آب در این منطقه به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون  یک هزار و ۴۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سطح شهر دوگنبدان انجام شده است، تصریح کرد: امسال برای اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهر دوگنبدان ۳۰ کیلومتر در دست اجرا خواهیم داشت.

 پاد در ادامه به خریداری انشعابات آب برای منازل سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: برای تامین آب منازل سپاه از آب شرب شهر دوگنبدان  تعداد ۴۵۰ انشعاب آب از این اداره خریداری شود.

 رئیس آب و فاضلاب دوگنبدان افزود: خاطرنشان کرد: هم اکنون شهر دوگنبدان دارای ۳۰ هزار و ۳۵۰ فقره انشعابات آب است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president