آوای جنوب

هشدار امام جمعه گچساران به فرماندار و مسؤولان/کاری نکنیدجوانان خودشان ورود کنند

آوای جنوب؛  امام جمعه گچساران گفت: تا به امروز سعی کردم با تماس‌های محرمانه با مسوولان جلوی حضور و ورود جوانان را بگیرم اما از این پس هشدار می‌دهیم در صورتی که مسوولان اقدامی نکنند این جوانان به فرموده رهبری به صورت خودجوش عمل می‌کنند.

آوای جنوب؛

امام جمعه گچساران گفت: تا به امروز سعی کردم با تماس‌های محرمانه با مسوولان جلوی حضور و ورود جوانان را بگیرم اما از این پس هشدار می‌دهیم در صورتی که مسوولان اقدامی نکنند این جوانان به فرموده رهبری به صورت خودجوش عمل می‌کنند.

به گزارش آوای جنوب؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد، تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی با اشاره به مناسبت‌های این هفته عنوان کرد: امروز روز غرور آفرین و افتخارآفرین سوم خرداد سالروز فتح سرافرازانه خرمشهر است.

حجازی اذعان کرد: سوم خرداد سالروز پیروزی اسلام بر کفر نه پیروزی ایران بر صدام است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه در آن زمان ما چندین اسیر از مناطق مختلف داشتیم، عنوان کرد: این بدان معناست که در جنگ ایران و عراق رسما ما با چند کشور در حال جنگ بودیم به غیر از کمک‌های هوایی، زمینی و نظامی دیگر که بر علیه ایران انجام می‌گرفت.

حجازی ادامه داد: جنگ، جنگ اسلام و کفر بود و اسلام پیروز شد چرا که ام‌القرای اسلام ایران اسلامی بود و فرزندان مخلص و مومن ایران اسلامی جهان را وادار به بهت کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره گفت: رهبری فرموده است در فتح خرمشهر جهانیان کارآمدی انقلاب، اسلام و ملت مومن ایران را مشاهده کردند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: ایرانیان جهان را وادار به تعجب کردند و این روز بزرگ را به محضر مولای عالم امام عصر (عج)، امام راحل، شهدای طیبه و شهدای عملیات بیت المقدس، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که این افتخار را برای عالم اسلام و مکتب تشیع و ایران اسلام رقم زدند را تبریک می‌گویم.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: امروز ایران در جهان مطرح و تنها کشوری که رسما و علنا در مقابل این ابله قلدر که می گوییم ما کشوری مستقل و مقتدر و برای مملکت خودمان تصمیم می‌گیریم خود ایران است.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع دانشجویان بیان کرد: رهبری در جواب به دانشجویی که تصمیم برجام را به رهبری نسبت داد در پاسخ فرمود، شما چشم و گوش دارید و همه چیز را مشاهده می‌کنید، نامه ای که درباره برجام نوشته شد و شرایطی که در آن ذکر شده و تصمیماتی که در آن نوشته شده را مشاهده کنید.

حجازی اظهار کرد: رهبری فرمود که برای مذاکره در برجام شرایطی وجود دارد که این شرایط بایستی ذکر شود.

وی ابراز کرد: به شرایط عمل نشد منتها اگر این شرایط اجرا نشده وظیفه رهبری دیگر نیست چرا که رهبری شرط کرده که با این شرایط می‌توانید مذاکره کنید.

حجازی افزود: رهبری بیان کردند، اما آن طوری که برجام عمل شد من به آن اعتقادی نداشتم و بارها هم به رئیس جمهور و وزیر خارجه تذکر داده شد.

وی ادامه داد: رهبری بیان داشتند آن چیزی که ما از شما دانشجویان انتظار داریم این است که خودجوش و باشید در آن زمان گاها اعلامیه‌ای از سوی امام می‌آمد و خونی در رگهای ما جاری می‌شد که در آن زمان کتک کاری، زندان و گرسنگی و موانع پولی بود لیکن خودجوش به وظایف خود عمل می کردیم و امروز نسل جوان به وظایف خود به صورت خودجوش عمل کنند.

وی تصریح کرد: برادران دستگاه قضایی، نظامی،انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان مخلص و بی ادعای امام زمان (عج) به گونه ای عمل نمایند که جوانان وارد میدان عمل نشوند چرا که در آن صورت ممکن است ناامنی به وجود بیاید.

حجازی ادامه داد: جوانانی هستند در این شهرستان که منتظر مهیاسازی برای رفتن به سوریه هستند و این جوانان بیان می‌کنند که ما عاشق شهادت هستیم در این شهر از این گونه جوانان بسیار است.

وی گفت: در برخی موارد این جوانان خواستار ورود خود به مسائل مربوط به شهرستان شدند که این حقیر از حضور آنها ممانعت به عمل آوردم و سعی کردم با تماس با مسوولان مرتبط موضوع را مطرح نمایم.

حجازی تاکید کرد: تا به امروز سعی کردم با تماس های محرمانه با مسوولان جلوی حضور و ورود این جوانان را بگیرم اما از این پس هشدار می دهیم در صورتی که مسوولان اقدامی نکنند این جوانان به فرموده رهبری به صورت خودجوش عمل می کنند.

وی افزود: تا این لحظه ممانعت به وجود آمده چرا که این نسل بایستی پخته تر به میدان بروند.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: آقایان حواسشان جمع باشد چرا که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر فقاهت و شرح اسلام و مکتب تشیع است و حلال و حرام آن حساب و کتاب دارد.

حجازی ادامه داد: از این به بعد وضع تغییر خواهد کرد مسوولان تلاش کنند و اجازه دهند شهر آرام باشد اجازه دهند مردم با آرامش زندگی کنند زیرا اگر دوباره مسائل گذشته پیش آید این بحث‌ها پیش خواهد آمد و آن موقع ممکن است اسباب زحمت برای دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی به وجود آید.

این خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تامین خواهشا در نامه‌های خود دقت داشته باشند و در مدیریت خود نسبت به مسوولان توجه داشته باشند و رسما بدانند که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه بنابراین تلاش کنیم و به وظایف خود عمل کنیم، گفت: ممکن است آن موقع موضوعی پیش بیاید چرا که نسل جوان از کسی اجازه نمی‌خواهد و خود وارد میدان عمل خواهند شد و آن موقع بحث‌هایی به وجود خواهد آمد که آن هم طبق دستور رهبری است.

حجازی با اشاره به فرمایشات امام باقر( ع) اذعان کرد: امام باقر فرموده‌اند، اگر کسی توفیق پیدا کند و لیله القدر را درک کند این انسان خدا به آن توجه می‌کند و گناهان گذشته‌اش بخشیده خواهد شد.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: رهبری فرموده است، شما در ماه‌ها رمضان مهمان خداوند هستید و این راه‌هایی که به دنیا و به شهوات باز است این مسیرها را سد کنید تا مهیا بشوید برای لیله القدر.

حجازی با اشاره به جمعه آخر ماه رمضان خاطرنشان کرد: آخرین روز جمعه رمضان روز قدس است که می‌طلبد از هم اکنون مسوولان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه ادارات، نهادها و نسل جوان و متدین همه و همه زمینه شرکت در این روز را مهیا کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president