آوای جنوب

پای تاجگردون به شورای اسلامی یاسوج کشیده شد/از با تاجگردون تماس داریم رئیس شورا تا واکنش دهرابپور

نشست شورای اسلامی شهر یاسوج ظهر امروز با حضور ۶ نفر از اعضا برگزار شد.
آوای جنوب
عضو شورای شهر یاسوج مطرح کرد
عملکرد ضعیف شهرداری یاسوج طی ۱۰ ماه گذشته/انتخاب شهردار تحمیلی بود/ ساخت ۴۵ متری را بی‌جهت‌ در بوق و کرنا کرده‌اند
عضو شورای شهر یاسوج گفت: ببینید در مدت ۱۰ ماه گذشته شهرداری چه کار کرده شهری که ۹۰ درصد از معابر آن خام و خاکی است و تیغی هم در ظرف یک سال گذشته به آن کشیده نشده است.

 نشست شورای اسلامی شهر یاسوج ظهر امروز با حضور ۶ نفر از اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست هدایت اکبری گلایه‌مندی و انتقاداتی از دیگر عضو شورا محمدرحیم دهرابپو داشت که دهراب‌پور نیز پاسخگوی این انتقادات شد.

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان این که تعارفی با کسی نداریم و به دنبال ایجاد چالش در شورا هم نیستیم، اظهار کرد: انتخاب شهردار یاسوج در اصل روند خوبی را طی نکرد.

وی در همین خصوص افزود: قرار شد که همه با همفکری شهردار را انتخاب کنیم اما اعتقاد دارم که از بیرون تصمیم گرفته شد و فرد خاصی را به شورا تحمیل کردند.

دهرابپور در خصوص مصاحبه‌ای منتسب به خود مبنی بر این که تاجگردون در انتخاب شهردار یاسوج دخالت داشته است اظهار کرد: من نگفتم که آقای تاجگردون دخالت در انتخاب شهردار داشته بلکه گفتم که به اتفاق شهردار کنونی تهران در صدور حکم شهردار یاسوج همکاری کرده است.

وی در خصوص عضویت خود در کمیسیون ماده ۳۸ هم گفت: اصل این کمیسیون تشکیل نشده که بنده عضو آن باشم و چندین بار پیگیری کردم که این کمیسیون تشکیل شود که نشد.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به عملکرد شهرداری در ۱۰ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ببینید در مدت ۱۰ ماه گذشته شهرداری چه کار کرده شهری که ۹۰ درصد از معابر آن خام و خاکی است و تیغی هم در ظرف یک سال گذشته به آن کشیده نشده است.

دهرابپور بیان کرد: کارهای گذشته را بازسازی می‌کنند و کار شاخصی در این مدت نمی‌بینم و پل سوم را همه از استانداری تا راه و شهرسازی دست در دست هم گذاشته‌اند تا تکمیل شود.

وی افزود: همین ۴۵ متری که در بوق و کرنا کرده‌اند یک دهم آن هنوز اجرا نشده و قابلیت اجرایی شدن ندارد.

رئیس شورای شهر یاسوج:
تاجگردون دخالتی در امور شهری یاسوج ندارد/آقای دهرابپور؛ از خودتان بپرسید چرا شهرداری نیروی کیفی ندارد
,رئیس شورای شهر یاسوج گفت: مصاحبه داده‌اند که شهردار را تاجگردون انتخاب کرده، مگر ما خودمان نماینده مردم نیستیم که دیگران برایمان شهردار انتخاب کنند.

سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در ابتدای این جلسه با بیان اینکه شهردار شهر یاسوج با ۶ رای اعضای شورای شهر انتخاب شد اظهار کرد: به دنبال تنویر افکار عمومی هستیم و مطالب را شفاف خواهیم گفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به موضوع پارک جنگلی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: معتقدیم که سرمایه‌گذاری در هر صورتی خوب است اما باید مردم هم در این زمینه مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: اما بر خلاف همه اعضای شورا؛ آقای نگین‌تاجی عضو شورا دو موضع جداگانه گرفته یکی این که با همه اعضای شورای شهر همراه بوده و دیگر این که در جلسه با استاندار چیز دیگری گفته و خواستار ورود استاندار به قضیه شده است.

این عضو شورای اسلامی با بیان اینکه الان ۹ ماه از عمر شورا می‌گذرد تصریح کرد: دوستان وقتی مصاحبه می‌دهند برای آن‌ها احترام قائل هستیم اما نباید گفت که شورا ضعیف است.

اکبری تصریح کرد: به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم و همین الان کارهای زیادی در پل سوم انجام گرفته و کارهای زیاد دیگری که به موقع آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با گلایه‌مندی از دهرابپور عضو دیگر شورا گفت: مصاحبه داده‌اند که شهردار را تاجگردون انتخاب کرده، مگر ما خودمان نماینده مردم نیستیم که دیگران برایمان شهردار انتخاب کنند.

اکبری ادامه داد: نه با تاجگردون تماس داریم و نه او با ما ارتباط دارد و نه تاجگردون به خود اجازه می‌دهد که در کار شهر یاسوج دخالت کند.

وی در خصوص نبود نیروهای کیفی در شهرداری یاسوج گفت: اگر نیروی کیفی در شهرداری نیست آقای دهراب‌پور باید از خودش بپرسد چرا که ایشان سه دوره در شورا بوده و باید پاسخگو باشد که چرا نیروهای غیر کیفی وارد شهرداری شده‌اند.

این عضو شورا از سایر اعضا خواست تا وارد حاشیه نشوند و در ادامه افزود: اگر با کسی بحث می‌کنیم اخلاف ارثی و ملکی نداریم.

وی به کارهایی که در شهرداری انجام شده به خصوص برای تعطیلات عید فطر افزود: همه پارک‌ها آماده هستند و نیروها در آماده‌باش به سر می‌برند و چمن‌ها هرس شده‌اند و معابر شست‌وشو شده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کرمی گفت:

    زمانی که برای تضعیف آقای زارع تاجگردون را بزرگ کردید باید امروز تاوانش را بدهید

  2. محمدی گفت:

    تاجگردون نمی تونه شورای گچساران را جمع و جور کنه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president