آوای جنوب

داستان رقابت هتل و خوابگاه ورزشی در گچساران/وقتی مسوولان گچساران با احداث خوابگاه ورزشی مخالف هستند

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان گچساران با احداث خوابگاه ورزشی در این شهرستان مخالف هستند.
آوای جنوب
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان گچساران با احداث خوابگاه ورزشی در این شهرستان مخالف هستند.

محمدتقی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در سال اعتبار جاری برای تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزشی گچساران مبلغی بیش از ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: این اعتبارات برای نصب حلقه‌های بسکتبال، تجهیز سالن‌ها به وسایل گرمایشی و سرمایشی و نصب کف پوش اختصاص داده خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین برای تجهیز پایگاه قهرمانی در شهرستان گچساران مبلغ ۷ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

 وی  با بیان این که یکی از مهمترین و اصلی‌ترین معضلات ورزش و ورزشکاران در شهرستان گچساران قهرمان پروری و احداث پایگاه قهرمانی است، گفت: هم اکنون برای ایجاد پایگاه قهرمانی در شهرستان گچساران  تجهیزات این پایگاه در حال خریداری است.

 علوی با اشاره به اینکه مشکل اصلی شهرستان گچساران نداشتن سالن اختصاصی به عنوان پایگاه قهرمانی است، عنوان کرد: در حال حاضر یکی از سالن‌های ورزشی که از آن استفاده نمی‌شود به عنوان پایگاه قهرمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

 این مسوول ابراز کرد: امیدواریم  برای احداث سالن پایگاه قهرمانی در شهرستان گچساران در سالجاری اعتباراتی در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به احداث خوابگاه برای ورزشکارانی که برای مسابقات به شهرستان گچساران سفر می‌کنند اشاره و تصریح کرد: با توجه به این که تلاش شد تا پروژه‌ای در جهت احداث خوابگاه ورزشکاران صورت بگیرد  اما متاسفانه  برای ایجاد خوابگاه ورزشی در این شهرستان موافقت به عمل نیامد.

 علوی  افزود: در پایان سال گذشته جلسه‌ای در جهت ایجاد خوابگاه ورزشی تشکیل شد که متاسفانه در این زمینه نتوانستیم موافقت مسوولان را جلب کنیم.

 وی  با بیان اینکه برای احداث خوابگاه ورزشی مشکلی مانند اعتبار و مکان وجود نداشت، خاطرنشان کرد: مسوولان بیان کردند به دلیل وجود هتل در شهرستان که دارای تمام امکانات رفاهی است، می‌توان از این هتل برای خوابگاه ورزشی استفاده نمود.

 علوی اذعان کرد: با توجه به اینکه هزینه هتل بالاست و این مسئله با بحث خوابگاه ورزشکاران مغایرت دارد، می‌طلبد در این زمینه مسوولان با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهند در جهت احداث خوابگاه ورزشی اقدامات لازم صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. روابط عمومی گفت:

    با سلام خدمت مدیر کل محترم ،جای تعجب دارد که شما دلیل هزینه بالا در خدمات هتل را مشکل تیم های ورزشی اعلام می نمایید پس حتما عدم پرداخت بدهی تشکیلات شما به هتل از سال ۹۴ تا به حال نیز همین است و یا واگذار کردن خوابگاه شما در مجموعه تختی به بخش خصوصی و کرایه دادن آن به تیم های ورزشی نیز همین بالا بودن هزینه هتل است !!!
    بهتر است کمی به دلیل احداث خوابگاه توسط شما و شعار حمایت از اشتغال مقام معظم رهبری فکر کنیم .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president