آوای جنوب

یدالله مرادی خبر داد: سخنران روز قدس در گچساران مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: امام جمعه موقت اهوازسخنران روز قدس در گچساران است.
آوای جنوب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: امام جمعه موقت اهوازسخنران روز قدس در گچساران است.

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار و مهم برای مسلمانان جهان است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص است.

مرادی تصریح کرد: روز قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است که یکدل و یکصدا فریاد رسوایی رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار را فریاد می ‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

وی  با انتقاد از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس عنوان کرد: مردم ایران اسلامی و سراسر مردم اسلام جهان در این حرکت ناپسند رئیس جمهور آمریکا  امسال همچون سال‌های گذشته حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

مرادی، سازش پذیری مسلمین و آزادی‌خواهان جهان با رژیم جعلی صهیونیستی را آرزویی دست نیافتنی دانست و بیان کرد: مردم مومن و روزه دار سراسر جهان، همگام با مردم ایران در روز قدس، با مشت‌های گره کرده، نشان خواهند داد که سازش با اشغال‌گر دست نیافتنی است.

وی عنوان کرد: همه گروه ها و جریانات سیاسی که در خط امام(ره) و رهبری حرکت می کنند و به اصول اولیه انقلاب اسلامی پایبند هستند باید در جهت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس، تمام تلاش خود را به کار بندند تا روز جمعه این مراسم پرشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس در گچساران اذعان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت ۱۱ صبح از محل مسجد شهیدان  به سمت مصلی این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد:  حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده  امام جمعه موقت اهواز و از اساتید حوزه و دانشگاه  سخنران روز قدس در گچساران خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از همه مردم غیور و انقلابی این شهرستان خواست تا مانند هر سال با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. فرهنگی گفت:

    ماجز تغیین سخنران روز قدس هیچ مشکل دیگری نداریم این هم به همت اقای مرادی حل شد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president