آوای جنوب

وقتی موتور شهرداری دوگنبدان به یکباره متوقف می‌شود/در شهرداری چه خبر است+تصاویر

تعطیلی پروژه‌های شهرداری در دوگنبدان موجب نارضایتی شهروندان شده است.
آوای جنوب
تعطیلی پروژه‌های شهرداری در دوگنبدان موجب نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در حالی نتایج انتخابات شورای شهر دوگنبدان اعلام شد که شورای شهر در همان دقایق اولیه تصمیم به برکناری اردلان زینل‌زاده شهردار سابق گرفتند.

 رئیس شورای شهر که خود را از جریان اصولگرایی می‌دانست در کنار مسلم کرمی اصولگرا و دوتن از اصلاح‌طلبان شورای شهر تصمیم به برکناری اردلان زینل‌زاده می‌گیرند.

Image result for ‫شورای شهر دوگنبدان‬‎

 در مقابل سه نفر دیگر کیانوش بلوطی، رمضان عباسی و حبیب عاملی مقدم مخالف این تغییر هستند اما پس از کش و قوس فراوان و در سریعترین زمان ممکن زینل‌زاده جای خود را به مسعود ظفری جوان می‌دهد.

 از مسائل پشت پرده که بگذریم که چه شد که یکباره جای اکثریت و اقلیت در شورای شهر جابه جا شد به طوری که  در سریعترین زمان ممکن شورای چهار نفره که حامیان ظفری بودند تصمیم به برکناری مسعود ظفری گرفتند.

 اما حالا این سه نفر بودند که از ظفری حمایت کردند و حاضر به استیضاح نشدند و رئیس شورای شهر نیز که قرار بود مصاحبه‌ای در این خصوص بدهد دیگر ادامه نداد.

 در این میان این مسعود ظفری بود که به کار خود با سرعت هرچه تمام ادامه می‌داد و با دوری از حاشیه‌ها سعی بر آن داشت تا با عملکردش و تغیر وضعیت، خود را به اثبات برساند.

 روکش آسفالت، ایجاد پارک‌های محله‌ای، کلنگ‌زنی‌ها، و ساخت بلوارها و جدول‌کشی‌ها و …..

 در حالی به سرعت در حال انجام کار بود که مشاهده می‌کردیم در روزهای تعطیل نیز پروژه‌ها دچار وقفه نمی‌شد و ظفری و معاونینش در کنار نیروها به صورت شبانه روز حضورداشتند.

با نگاهی گذارا در بدو شروع کار ظفری و حال و روز این روزهای پروژه‌های شهری در گچساران به خوبی می‌توان دریافت که پروژه‌هایی که با سرعت در حال پیشرفت بودند از حرکت ایستاده‌اند و کارها متوقف شده است.

 توقف کارها در شهر موجی از نارضایتی را از سوی شهروندان به همراه داشته است.

 با نگاهی به بلوار معلم، شهرک جهاد و گلستان به خوبی می‌توان تعطیلی پروژه‌ها را مشاهده کرد به طوری که چند روزی است مصالح کار نیز در آنجا رها شده است اما خبری از کار نیست و در طی روزهای گذشته براساس بازدیدهای میدانی خبرنگار ما، پروژه‌های شهرداری نیز همچون پروژه‌های دیگر گچساران مانند استادیوم تختی، جاده کمربندی و دیگر پروژه‌ها به کما رفته است.

 پروژه‌های شهرداری در بلوار حد فاصل گلستان تا شهرک جهاد موجب خاموشی پایه‌های برق در این منطقه شده است.

 تاریکی در شب از یک سو و رها کردن مصالح ساختمانی از سوی دیگر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

 باید از شهردار و تیم او سوال کرد به راستی در شهرداری چه خبر است که ظرف چند روز موتور شهرداری از حرکت می‌ایستد و متوقف می‌شود.

 گزارش از علی‌مراد کاظم‌پور

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. از تبار شهیدان گفت:

    معلومه همه شون روزه گرفته اند….

  2. حمید رضا رضایی گفت:

    جناب شهردار عزیز پروژه بلوار بهمن بیگی شمالی و فضای سبز و سامان دهی مجموعه فنی حرفه ای که احتیاج به دو پل دارد و یک فضا سازی برای یک عده کارمند ساده خداوکیلی کار سختی نیست .با تمام وجود دوستت داریم شهردار جوان

  3. ناشناس گفت:

    حسام که رفت کارها خوابید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president