آوای جنوب

آقای تاجگردون قدر خویشتنداری رقیبان را بداند/از عملکرد ضعیف مدیران تا اعتراضات مردمی در دیل+تصاویر

آقای تاجگردون باید بداند یکی از دلایل موفقیت وی خویشتنداری رقبان است.
آوای جنوب
آقای تاجگردون باید بداند یکی از دلایل موفقیت وی خویشتنداری رقبان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی‌مراد کاظم‌پور کارشناس رسانه و روابط عمومی طی یادداشتی این گونه آورده است، در حالی شب گذشته غلامرضا تاجگردون مهمان افطار اهالی روستای دیل بود که شاهد اعتراضاتی از سوی جوانان این منطقه به وی بودیم.

با نگاهی به عملکرد نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بی‌تردید باید اذعان کرد، که وی نقش بی‌بدیلی در توسعه منطقه؛ استان و حتی شهرهای نفت خیز داشته است.

افزایش بودجه و پیگیری وی با همراهی نمایندگان جنوب و شهرهای نفت‌خیر  افزایش اعتبارات را به همراه داشته است.

نمی‌توان چشمان‌‌ها بست و فقط انتقاد کنیم بلکه باید اذعان کنیم در کنار عملکرد تاجگردون آنچه که بیشترین کمک را به وی کرد خویش‌تنداری و آرامش جریان مقابل وی بود.

امروز تاجگردون به خوبی باید بداند و قدردان سکوت بزرگانی همچون حاج راهی؛ یدالله مرادی؛ دکتر رحمانی؛ خورشیدی؛ جعفری؛ سید قدرت و فولادی باشد که تاجگردون به خوبی باید بداند و قدردان سکوت این بزرگان باشد.

به عنوان مثال می‌شد در روزی که به باباکلان گاز رسید از طرف احمدی‌نژاد که دستور و پیگیری گاز رسانی را داده بود مطلبی از سوی وی منتشر می‌شد اما همه جریان مقابل شما سکوت کردند و چیزی به زبان نیاوردند تا مبادا….

عملکرد شما نه در بحث بودجه بلکه باید اعتراف کنید مدیران منصوب به شما نتوانستند رضایت مردمی را برای شما به ارمغان بیاورند.

نمی‌دانیم شایسته سالاری در کجای مدیریت تعریف شده است اما با تمام بی‌سوادیمان همین قدر می‌دانیم که شایسته سالاری به شیوه‌ای از مدیریت گفته می‌شود که در آن دست اندرکاران بر پایه توانایی  و شایستگی‌هایشان انتخاب می‌شوند و نه بر پایه قدرت مالی؛ حزبی؛ و یا همان خالو خورزویی خودمان.
در این شب‌ها وقتی به نهج البلاغه امام علی(ع) نگاهی بیندازیم پی می‌بریم که بر اساس اعتقادات آن امام عادل مساله توان، لیاقت و شایستگی افراد جزئی از بحث عدالت در جامعه است و بپذیرید چنین اصلی از مهمترین اصول در اراده سازمان‌ها به شمار می‌رود.

ارسطو نیز در کتاب سیاستش می‌نویسد اگر جامعه‌ای خواهان سعادت است باید کار به دست کاردان و قدرت و مسوولیت معلوم و حاکم قانون باشد.
می‌دانم که نوشته هایم همچون گذشته دردی را دوا نخواهد کرد اما امروز مردم از نیامدن گاز و آب و برق معترض نیستند بلکه امروز مردم از مدیرانی خسته هستند که منصوب به شما هستند و با دیدن هر کدامشان غلامرضا تاجگردون را می‌بینند و نه چیز دیگر؛ آری مدیرانی که خود را پشت سر شما مخفی کرده‌اند.
مردم امروز از تبعیض خسته هستند و همچون شما که مدیران ضعیف کلافه‌تان کرده اند آنها نیز از تبعیض به ستوه آمده‌اند.

شاید شب گذشته در دیل معترضین را نسبت به تبعیض در بکارگیری و اشتغال مشاهده کردید اما هزاران نفر دیگر را هنوز ندیده‌اید و می‌دانم که آنها ناامید هستند از مراجعه چنان‌که نامه یکی از معترضین را به شما تحویل دادم که اگر نیست برای همه نباشد و حق او چرا زیر پارتی بازی‌ها له شده است و چرا سالها به مادر او گفته شد خبری از جذب نیست.
کاش می‌شد به صورت نامحسوس افرادی امین را بکار می‌گرفتید تا بدانید کارکنان دولتی نیز در زیر مجموعه مدیران شما نسبت به عملکرد آنها معترض هستند و نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند چرا که مدیرشان آنقدر حاج غلام؛ حاج غلام کرده است و تصویر شما را بر پروفایلش گذاشته است که کارمند نیز چاره‌ای جز سکوت ندارد.

خود بهتر از هر سیاستمداری می‌دانی در دوران شما شاهد فضایی آرام از سوی جریان اصولگرایی و به نوعی رقیب شما بوده‌ایم و هیچ کس اعتراضی نکرد تا عملکرد مدیران شما رقیب شما شود و ای کاش به جای تصویر تک نفره خود و گفتن از حضرت یوسف تصویری از مدیرانی می‌گذاشتید که امروز نتیجه عملکرد شما هستند.
یادداشت/ علی مراد کاظم پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ياس گفت:

    به نظر شما حراست نفت چقدر نیرو میخواهد
    جوانان باید تلاش کنند که حرفه اَی یاد بگیرن
    نع پی حراست شرکت نفت باشند

  2. زمان گفت:

    حرف حق جواب نداره.

  3. گچساران گفت:

    درود بر کاظم پور که همیشه چشم بیدار جامعه هست بخصوص فقرا وکسانی که نمی توانند از حقشون دفاع بکنند….دیری خواهیم پایید که تاج گردون بخاطر این غرور کاذب زمین خواهد خورد.یا خدای بی کسان

  4. گچساران گفت:

    در خصوص بودجه هم شما متاسفانه فریب تبلیغات دروغین را خورده اید.در خصوص بودجه نماینده محترم ما ضعیف ترین عملکرد را داشته. بیشتر مطالعه کنید.

  5. ناشناس گفت:

    درود بر شما واقعا حق را گفتی

  6. اب گفت:

    الکی تیتر نزن جعفری کیلو چندکسی که با تاج با پست همراه بود سید قدرت کا روزه سکوت گرفته بود

  7. اب گفت:

    الکی تیتر نزن جعفری کیلو چندکسی که با تاج برا پست همراه بود سید قدرت کا روزه سکوت گرفته بود

  8. اب گفت:

    الکی تیتر نزن جعفری کیلو چندکسی که با تاج برا پست همراه بود سید قدرت که روزه سکوت گرفته بود

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president