آوای جنوب

کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار تصمیم کی‌روش/همه منتظر هنرنمایی رشید گچسارانی ها در سرزمین‌های شمالی+تصاویر

علاقه‌مندان فوتبال و در کل همه مردم کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار یک تصمیم کی‌روش هستند.
آوای جنوب
علاقه‌مندان فوتبال و در کل همه مردم کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار یک تصمیم کی‌روش هستند.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از چند روز دیگر در کشور روسیه آغاز می‌شود تا ۳۲ تیم راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات در آزمونی سخت برای کشور خود آبروداری کنند.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هم در یکی از گروه‌های ۸ گانه مسابقات با دو تیم اروپایی ریشه دار و یک تیم خوب آفریقایی در یک گروه قرار گرفته تا در این رقابت‌ مهم حضور داشته باشد.

لیست قطعی کارلوس کی‌روش روز گذشته در رسانه‌ها اعلام شد تا معلوم شود که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران یک نماینده در رقابت‌های جام جهانی فوتبال داشته باشد.

این نماینده کسی نیست مگر محمدرشید مظاهری بازیکنی از دیار باوی بالای شهرستان باشت که از فوتبال شهرستان گچساران به ایران معرفی شده است.

آن گونه که برخی کارشناسان فوتبال می‌گویند ممکن است به دلیل فراز و نشیب‌هایی که علی‌رضا بیرانوند در بازی‌های لیگ و جام باشگاه‌های آسیا داشته است کارلوس کی‌روش از محمدرشید کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان سنگربان اول در این رقابت‌ها استفاده کند.

با همه این تفاسیر اگر این دروازه‌بان خوب و چالاک کهگیلویه و بویراحمدی حتی در جام جهانی و در مسابقات هم به میدان نرود اما حضور او در لیست تیم ملی فوتبال فرصتی بسیار خوب هم برای محمدرشید و هم برای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود تا جوانان و نوجوانان این استان با الگو قرار دادن جوان هم استانی با پشتکار بیشتر راه این بازیکن ملی‌پوش را ادامه دهند.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president