آوای جنوب

نمی‌توان با علی نماز خواند و بر سفره معاویه نشست/برخی به دنبال لگدمال کردن اهداف انقلاب و نظام هستند/به جای ایجاد اشتغال و معیشت مردم با کنسرت سر مردم را شیره می‌مالند

امام جمعه گچساران با بیان این که دشمن چراغ سبزهایی را در داخل کشور مشاهده می‌کند گفت: برخی به دنبال لگدمال کردن اهداف انقلاب و نظام هستند.

آوای  جنوب
امام جمعه گچساران با بیان این که دشمن چراغ سبزهایی را در داخل کشور مشاهده می‌کند گفت: برخی به دنبال لگدمال کردن اهداف انقلاب و نظام هستند.

 

 

حجت‌الاسلام سید امین‌اله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت و توصیه به نمازگزارن بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خود و شما نمازگزاران را سفارش به تقوای الهی می‌کنم چنان که تنها راه رسیدن به خدای متعال داشتن تقوا است.

 امام جمعه گچساران با تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به محبین ولایت و خاصه مردم گچساران ابراز کرد: امیدواریم خداوند به ما معرفت عطا کند تا بتوانیم پیروان راستین آن امام باشیم.

 وی با اشاره به مقام امام و امامت و تسلیت پیشاپیش به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: هیچ انسانی نمی‌تواند بدون داشتن محبت امیرالمومنین (ع) به بهشت برود.

حجازی ادامه داد: شناخت حق، داشتن بصیرت انسان را از فتنه نجات خواهد داد چنانکه پیامبر فرمودند هر جا علی است آنجا حق است.

 امام جمعه گچساران افزود: امام باید در تمام موارد شاخص باشد و نمی‌توان در هنگام نماز در پشت علی بود اما هنگام سفره انداختن بر سر سفره معاویه نشست و انسانی که بصیرت داشته باشد مسیر را می‌شناسد.

 خطیب جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام گفت: مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نخواهد شد و امیدواریم دولتمردان ما در زیر سایه ولایت به دشمن نه بگویند و نترسند.

 وی بیان کرد: همه و خاصه مسوولان باید توجه داشته باشند زمینه رشد معنویت فراهم شود نه جلسات ولنگاری برگزار شود.

 حجازی ادامه داد: متاسفانه اهداف نظام و انقلاب در درون کشور در حال لگدمال شدن است و دشمن از این موارد سو استفاده می‌کند و در چنین وضعیتی که دو مسیر با هم تناسب داشته باشد خوب نیست و باید با انقلابی‌گری به میدان آمد.

امام جمعه گچساران  با انتقاد از مدیریت صدا و سیما  در کشور گفت: نباید با پول نظام کنسرت‌های آن چنانی برگزار کرد چنان که رهبری به دفعات و در سنوات گذشته به صدا و سیما انتقاد داشته‌اند.

 حجازی به سفارش و تاکیدات رهبری به دانشجویان  گفت: رهبری فرمودند مقابله با دین گریزی و مواردی از این نظر از وظایف دانشجویان است که باید به میدان بیایند.

وی با طرح سوالی از مدیران و قوای سه‌گانه خاطرنشان کرد: از برخی مدیران و قوای سه گانه   این سوال را دارم آیا اطاعت از مقام معظم رهبری را شرعا جایز می‌دانید یا خیر.

 حجازی با بیان اینکه در برخی از جاها لازم باشد مدیران  ولایت مدار می‌شوند، اذعان کرد: بیایید و شفاف به مردم راست بگویید.

 وی افزود: اگر می‌دانید پس این کنسرت‌ها و دهن کجی به اهل بیت و توهین به جانبازان و شهدا و تلاش نکردن برای معیشت مردم برای چیست.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: این خلاف دیدگاه رهبری است که به جای ایجاد اشتغال و معیشت مردم سر مردم را شیره می‌مالید و کنسرت برگزار می‌کنید.

 وی اظهار کرد: من از برخی ارگان‌های نظام هم گلایه‌مند هستم چرا که آن‌ها هم دچار ملاحظه‌کاری می‌شوند.

 حجازی اذعان کرد: ما اگر همه با هم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما متاسفانه دشمن در داخل چراغ سبزهایی را می‌بیند و گستاخ می‌شود.

 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب خاطرنشان کرد: تلاش کنیم مراسمی در شان آن امام بزرگوار برگزار کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president