آوای جنوب

تاجگردون: اگر استاندار و مدیران کمی تلاش کنند می شود/کم‌کاری در بخش صنعت برای ایجاد اشتغالزایی در گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستگاه صنعت،معدن و تجارت استان گفت: متاسفانه آن چیزی که انتظار داشتیم در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان کار صورت نگرفته است.
آوای جنوب
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستگاه صنعت،معدن و تجارت استان گفت: متاسفانه آن چیزی که انتظار داشتیم در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان کار صورت نگرفته است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون شامگاه یکشنبه پس از نشست بیش از هفت ساعت خود با برخی از مدیران کل و روسای شهرستان که با حضور معاون استاندر و فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد اظهار کرد: باید عنوان کنم جلسات کارشناسی، جلسات پرچالشی هستند که بیشتر بر روی نقاط ضعف‌ها کار می‌شود.

 نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: در مجموع به جز یک بخش صنعت که آن هم تابع شرایط کشور است کم‌کاری شده و  ما بقی پروژه‌ها به نسبت شرایط و روند بهتری را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

 وی تصریح کرد:  برآورد من که مجموعا که برای چهار سال پیش‌بینی کرده‌ایم در برخی نقاط پیشرفت ۴۰ الی ۵۰ درصدی است و برخی نقاط حتی تا پیشرفت ۷۰ الی ۸۰ درصد نیز دست یافته‌ایم.

 تا جگردون عنوان کرد: به نظرم اگر همین روند ادامه پیدا کند و دستگاه‌های فعال به کارشان ادامه دهند و مدیریت‌ها نیز نظارت بیشتری داشته باشند وضعیت بهتر حاصل خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: البته متاسفانه در بخش‌های اقتصادی مشکلاتی از جمله اشتغال، تولید  که به خصوص در بخش صنعت  است ضعیف عمل شده است.

 وی اذعان کرد: در بخش کشاورزی و آب کارهای خوبی صورت گرفته است و در بخش آب باید عنوان کنم به صد درصد اهدافمان دست پیدا کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: متاسفانه در شهرستان گچساران آن چیزی که به نظر می‌رسید نسبت به کل استان بهتر باشد اما شاهد هستیم که عدد ۵ درصد را  در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری به خود اختصاص داده است که این عدد بسیار پایین است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: متاسفانه آن چیزی که ما انتظار داشتیم برای اشتغال جوانان کار بشود که در این قسمت و در سایر امور صنعتی نیز ضعف‌هایی وجود دارد که سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند.

 وی در ادامه به پروژه‌های تاثیرگذار شهرستان گچساران  اشاره کرد و گفت: بیش از صد پروژه بزرگ و تاثیرگذار در شهرستان گچساران وجود دارد که شامل راه‌ها است که بیش از ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان در این زمینه در این شهرستان در حال اجرا هستند.

 تاجگردون با بیان اینکه پروژه‌های راه و شهرسازی نیاز به شتاب‌بخشی بیشتری دارند، تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان نرگسی است که با تکمیل این بیمارستان یکی از اولویت‌های کاری ما به شمار می‌رود.

 وی ادامه داد: پروژه‌های نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان که در حال حاضر در حال انجام است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه کشاورزی تا پایان امسال ۱۶ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی از دیم به آبیاری نوین مجهز می‌شوند.

 تاجگردون در ادامه با اشاره به پروژه سینما و پردیس هنری اظهار کرد: کارهای خوبی در این خصوص در حال انجام است.

 وی اذعان کرد: امیدوار هستیم که اگر مقداری دستگاه‌های اجرایی و در راس آن استاندار به بحث‌های تولیدی که به اشتغال مستقیم برمی‌گردد تلاش کنند ما می‌توانیم شاهد قدم‌های بزرگتری باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president