آوای جنوب

رئیس دانشگاه آزاداسلامی یاسوج:اتحاد روشنفکر و هدایتخواه سخت شده است/شکاف اردوگاه اصلاح طلبان عمیق تر از اصولگرایان است

.

آوای جنوب
دکتر کرم جانی پور ” گفت: چهره های مطرح جریان اصولگرایی به شدت در حال پیگیری برای اتحاد و متحد نمودن این جریان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هستند اما متاسفانه تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
وی با تاکید براینکه اگر اتحاد در این جریان رخ ندهد بدون شک شاهد رقابت انتخاباتی شدید همانند مجلس دهم شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستیم، اظهارداشت: تا الان دکتر هدایتخواه نظری مبنی بر نامزد شدن در انتخابات پیش رو نداده و همه جریان اصولگرایی منتظر تصمیم‌ نهایی ایشان هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: اگر دکتر هدایتخواه در این دوره نامزد انتخابات نشود شاهد تکثر کاندیداهای انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و دنا خواهیم بود و هم اکنون ۱۰ نفر شرایط یکسانی برای نامزد شدن در این انتخابات را دارند.
جانی پور با بیان اینکه اتحاد بین دکتر روشنفکر و دکتر هدایتخواه بسیار سخت شده است، ادامه داد: در این حال امیدوار به اتحاد بوده و بزرگان این جریان در حال تلاش برای اتحاد هستند.
وی گفت: دکتر روشنفکر اصولگرا و از نیروهای توانمند، قوی، ارزشی ، دارای ویژگی ها ، شاخص های متعدد و پتانسیل فراوانی بوده و خارج از بدنه جریان ما نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی ” ستار هدایتخواه ” نماینده بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی و نامزد انتخابات های نهم و دهم خانه ملت با تاکید براینکه دکتر روشنفکر قطعا نامزد انتخابات این دور از انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود، یادآورشد: امیدوارم با اتحادی که ممکن است در آینده صورت گیرد ایشان به نتیجه نهایی شورای مرکزی اصولگرایان تمکین و پایبند باشد.
جانی پور افزود: از اینکه ایشان قصد دارد به تنهایی و خارج از تصمیم شورای مرکزی اصولگرایان تصمیم بگیرد یا خیر اطلاعی ندارم اما بعقیده من ایشان قطعا نامزد انتخابات مجلس آینده می شود.
این فعال سیاسی با تاکید براینکه اگر دکتر هدایتخواه نامزد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی نشود شاهد تکثر و تعدد نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خواهیم بود، اظهارداشت: از الان نمی شود گفت که نتیجه انتخابات آینده چه خواهد شد اما بدون شک شاهد رقابت شدیدی هستیم.
جانی پور گفت: اختلاف و افتراق در اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا شدیدتر از اردوگاه اصولگرایان شده و بسیاری از اصلاح طلبان بدلیل اینکه حاج زارعی را در چند سال گذشته در مسوولیت های مختلف همراهی کرده اند نمی توانند از ایشان جدا شوند و ایشان را تنها بگذارند.
وی با اشاره به تحرکات کنونی اردوگاه اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه، تصریح کرد: افرادی که هم اکنون بعنوان گزینه های اصلاح طلبان شنیده می شود توان جمع آوری آرای تمام اصلاح طلبان را هم ندارند و جمع کردن این آراء برای آنان سخت است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: افتراق و اختلاف در اردوگاه اصولگرایان کمتر از اصلاح طلبان بوده و بعقیده من اتحاد در اردوگاه اصولگرایان زودتر و راحت تر از اردوگاه اصلاح طلبان صورت می گیرد.
جانی پور افزود: نامزدی آقایان روشنفکر، بهرامی، درخشنده پور و زارعی برای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تقریبا قطعی شده و باید منتظر تصمیم دکتر هدایتخواه در اردوگاه اصولگرایان این حوزه انتخابیه باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا خود شما نامزد این انتخابات خواهید شد؟ هم خاطرنشان کرد: فعلا قصدی برای نامزد شدن در انتخابات پیشرو ندارم اما دوستان زیادی بطور پراکنده خواستار نامزدی ما در این انتخابات هستند.
این فعال سیاسی تاکیدکرد که منتظر تصمیم نهایی دکتر هدایتخواه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president