آوای جنوب

خطیب جمعه گچساران: آقایان مسئول به فکر گرانی و رفع مشکلات مردم باشید/فردای قیامت باید پاسخگو باشید

آوای جنوب امام جمعه موقت گچساران:مسئولین به فکر گرانی و مشکلات مردم باشید و این ملت به گردن همه شما مسئولین حق دارد و فردای قیامت این مردم جلوی شما را خواهند گرفت، انسان خجالت می کشد در کشوری با این همه شهید ، جانباز و آزاده چرا عده ای باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف بی توجه باشند

آوای جنوب
امام جمعه موقت گچساران:مسئولین به فکر گرانی و مشکلات مردم باشید و این ملت به گردن همه شما مسئولین حق دارد و فردای قیامت این مردم جلوی شما را خواهند گرفت، انسان خجالت می کشد در کشوری با این همه شهید ، جانباز و آزاده چرا عده ای باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف بی توجه باشند.

به گزارش آوای جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه و منزلت تقوا،گفت:مولای متقیان امام علی علیه السلام درباره تقوا سخنان فراوانی دارند و یکی از سخنان گهربار آن حضرت درباره تقوا و ارزش تقوا این است که در حدیثی فرمودند که “تقوا بهترین گنج است”.

وی افزود:تقوا محکم ترین پناهگاه است و در هنگام خطر انسان به دنبال مامن و پناهگاهی می گردد تا در آن محفوظ بماند و امام علی علیه السلام می فرمایند که محکمترین پناهگاه همان تقواست،آنهای که در این دنیا تقوا داشته اند بهترین گنج را دارا هستند.

ایستادگی در مقابل ظلم

صفایی درادامه با اشاره به مناسبت های این هفته ،اظهارکرد:یکشنه ۲۶خردادماه سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام همچون بخارایی، امانی ،صفار هرندی و نیک نژاد در سال ۴۴هجری شمسی از گروه موتلفه اسلامی عاملان اعدام حسنعلی منصور؛اما بودند کسانی که در مقابل ظلم ایستادگی کردند و بودندکسانی که مقام شهید و شهادت را از قرآن آموختند و درمقابل ستمگران ایستادگی کردند و جانشان را در راه خداوند تقدیم کردند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:دوشنبه ۲۷خرداد سالروز فرمان امام راحل مبنی برتشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸هجری شمسی است که روز جهاد کشاورزی هم نامگذاری شده است،این روز بزرگ را به همه عزیزانی که جهادگونه در این عرصه خدمت می کنند تبریک عرض می کنیم.

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:جهاد سازدگی در این کشور کارهای بزرگی انجام داد و در قرآن هم از جهاد و مجاهدین زیاد نام برده شده است و آرزو می کنم که خداوندمنان به جهادگران این ملت توفیق و سلامتی عنایت فرمایند.

ترفند جدید آمریکا برای بازگشت ایران به مذاکره

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب افزود:آمریکا و شخص ترامپ بعد از یاوه گویی های فراوان بالاخره به تکاپو افتادند و از راه ها وترفندهای مختلف افرادی را فرستادند که ایران را به میز مذاکره برگردانند.

صفایی اظهارکرد:از رسانه ها و فضای مجازی ؛عزت جمهوری اسلامی را همه مشاهده کردیم،عزت رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران را که باید به این رهبر آزاده افتخار کنیم و نه فقط ما بلکه جهان اسلام باید به چنین رهبر ارزشمندی افتخار کند.

عزت و اقتدار رهبر انقلاب اسلامی

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:چگونه مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا و استکبار جهانی اینگونه شجاعانه و مقتدرانه و علی وار قد علم می کنند و در سویی دیگر ترامپ ذلیلانه دست به دامن نخست وزیر ژاپن می شود و وی را به عنوان پیکش فرستاده است.

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:نخس وزیر ژاپن در این دیدار می گوید که قصد دارم که پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم که مقام معظم رهبری هم می فرمایندکه ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی هم نه به او دارم و نه خواهم داد.

وی افزود:در واقع این پیام ترامپ را شخص رهبری اصلا تحویل نمی گیرند و درادامه نخست وزیر ژاپن می گوید که ترامپ قصد تغییر رژیم درایران را ندارد و رهبرانقلاب باز فرمودند که مشکل ما با آمریکایی ها موضوع تغییر رژیم نیست زیرا آنها اگر چنین قصدی هم داشته باشند قادر به اجرای آن هم نخواهند بود.

مذاکرات صادقانه از آمریکایی ها سرنمی زند

صفایی اظهارکرد: آمریکا هر کاری در این چهل سال که توانست انجام داد اما شکست خورده،مقام معظم رهبری باز فرمودندکه جمهوری اسلامی به مدت ۵تا ۶سال در موضوع مذاکرات هسته ای با آمریکا و اروپایان مذاکره کردو به یک نتیجه هم رسید اما آمریکا زیر این توافق و قرارداد قطعی زد…و مذاکرات صادقانه از شخصی مثل ترامپ سرنخواهد زد.

مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ندارد

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:عده ای بودند زمانی گره مشکلات این کشور را بدست مذاکره با آمریکا می دیدند اما امروز برهمگان ثابت شد که در مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت نیست و هم ذلت و خواری است .

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:رهبرانقلاب صریحا بیان می کنند برجام یک تجربه تلخ بیش نبود؛ در ادامه این دیدار نخست وزیر ژاپن می گوید که مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت کشور شما خواهد بود که رهبری فرمودند ما به لطف خداوند بدون مذاکره و با وجود تحریم پیشرفت هم خواهیم کرد.

مذاکره با آمریکا مشکلات را حل نمی کند

وی افزود:باید در گوش برخی از این مسئولان فرو کرد و رهبری معظم انقلاب چگونه باید بیان کنند که این ها بفهمند و بازفرمودندکه با مذاکره با آمریکا مشکلات ما حل نخواهد شد و هیچ ملت آزاده ای مذاکره زیرفشار را قبول نخواهد کرد.

مقاومت تنها راه حل مشکلات

صفایی اظهارکرد:در سالرزو ارتحال حضرت امام بازهم مقام معظم رهبری سخن از مقاومت به میان آوردند و راه حل مشکلات را مقاومت برشمردند،درحالی که آمریکا از قدرت نظامی و موشکی نظام اسلامی می ترسد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:در دریای عمان چند نفکش را به آتش کشیدند که آمریکا وحامیانش دارند موذیانه و فریبکارانه عمل می کند ودر حال نقشه ریزی هستندکه این عمل را به ایران نسبت دهند اما مسئولان بایدبیدار باشند و از نقشه آمریکا غافل نشوند.

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:آمریکایی ها بدنبال این هستند تا راهی پیدا کنند برای مذاکره مجدد،امام راحل به ما آموختند که آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

۱۹آبان روز شهرستان گچساران

وی افزود:در برخی از شهرها رسمی دارند که برای شهرشان روزی انتخاب کنند، گچساران روزهای بزرگ ،با عزت و با شرافتی داشته است و آنهایی که بدنبال انتخاب روز شهرستان برای گچساران هستند روز ۱۹آبان بهترین گزینه است روزی که سالروز شهادت جمعی از جوانان این شهرستان در کنار مسجد شهیدان در سال ۵۷است.

به فکر گرانی و مشکلات مردم باشید

صفایی اظهارکرد:مسئولین به فکر گرانی و مشکلات مردم باشید و این ملت به گردن همه شما مسئولین حق دارد و فردای قیامت این مردم جلوی شما را خواهند گرفت، انسان خجالت می کشد در کشوری با این همه شهید ، جانباز و آزاده چرا عده ای باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف بی توجه باشند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:چرا باید اینگونه باشد که هرکسی هر کاری که دلش می خواهد باید انجام دهد،چرا برخی ها اینقدر بی تفاوت هستند ؛نظام ،نظام اسلامی است و انسان پا به این خیابان ها که می گذارد احساس می کند پا به کشورهای غیرمسلمان گذاشته است.

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:بی تفاوتی و امر به معرف و و نهی از منکر نکردن عواقب بدی دارد و باید با گرانی و کار منکر نیز برخورد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president