آوای جنوب

تاجگردون در جمع باشتی‌ها و گچسارانی‌های مقیم یاسوج: بی‌تدبیری این روزها بیش از تدبیر است/راز ماندگاری توجه و نزدیکی به مردم است/نباید با میرشکا مغرور شویم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه اخیر سران قوا گفتم اگر با مردم فاصله گرفتیم نیست و نابود می‌شویم و در آن جلسه گفتم که راه ماندگاری این است که با توجه کردن به مردم می‌توان انقلاب را حفظ کرد.

آوای جنوب
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه اخیر سران قوا گفتم اگر با مردم فاصله گرفتیم نیست و نابود می‌شویم و در آن جلسه گفتم که راه ماندگاری این است که با توجه کردن به مردم می‌توان انقلاب را حفظ کرد.

به گزارش آوای جنوب، غلامرضا تاجگردون شامگاه جمعه در جمع باشتی‌ها و گچسارانی‌های مقیم یاسوج اظهار کرد: امروز شاهد تشییع جنازه سه عزیز بودیم که امیدواریم روح ۶۶ مسافر ابدی پرواز تهران یاسوج را با روح اباعبدالله محشور کند و امیدواریم کسانی که در این سانحه قصوری داشتند قصور خود را جبران کنند تا مانع از بروز چنین حوادث تلخی شود.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلیپ میرشکار که در وصف وی ساخته شده است اظهار کرد: نباید با این چیزها مغرور شویم و شاید درسی برای ما و چراغ راهنمایی باشد.

وی گفت: وقتی پا به عرصه سیاست می‌گذاریم باید چم و خم کار را بفهمیم و بدانیم که تنمان ضربه می‌بیند و روحمان آزرده خاطر می‌شود زیرا در دنیای سیاست نامردی هست.

این نماینده مجلس با بیان این که باید بدانیم که چگونه مشکلات را برطرف کنیم افزود:گاه به جاهایی می‌رسیم که مرز انسانیت و اخلاقیات است و مرزی است که اگر پای خود را بد برداریم دچار گناه می‌شویم.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه گفت: دو سال پیش حادثه قطار رخ داد و تعدادی از همشهریان کشته شدند و من یکی از کسانی بودم که در دفاع از وزیر صحبت کردم و سعی کردیم وزیر استیضاح نشود.

وی افزود: وقتی سقوط هواپیما پیش آمد فکر کردم که ما وکیل مردم هستیم و به آن روز فکر کردیم و رفتارها را می‌دیدیم.

تاجگردون ادامه داد: دو روز قبل از جلسه استیضاح دکتر وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس من را صدا زد و گفت فکر می کنم استیضاح فایده ندارد و دارند معامله می‌کنند و ضربه می‌خوریم.

وی گفت: به وکیلی گفتم باید با خدا معامله کنیم و آن جایی که لازم است بایستیم و محکم هم بایستیم و ورود پیدا کردیم و آن چه لازم بود بر زبان جاری کردیم.

تاجگردون افزود: به هر دلیل وزیر ماندگار شد ولی مردم استان فهمیدند که کسی حرفشان را می‌فهمد.

وی گفت: نباید برای قدرت و ثروت و پست و مقام معامله کنیم و شک نکنیم که دوربین خداوند ما را می‌پاید هر چند خداوند ستارالعیوب است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: یک چیز در نزد خداوند متعال قابل بخشش نیست و آن حق الناس است و ما نباید بگذاریم که حق الناسی بر گرده ما بماند و از این دنیا برویم.

وی افزود: ما وکیل شما هستیم و حق الناس را باید ادا کنیم که گاهی با مال و گاهی با وقت گذاشتن و گاهی با قلم و زبان است.

تاجگردون در ادامه گفت: کشور دچار فشار است و ایران به واسطه پیروزهایی که داشته باید جاهایی ایستادگی کند و آن چیزی که مهم بوده اسلام و ایران و تمامیت ارضی و تمدن کهن است.

وی افزود: شهدا و انقلاب برای ما مهم است و یک مورد که حاکمان بعضا فراموش می‌کنند این است که همه ایرانی هستیم و همه ما حقوقمان برابر است و با این حقوق برابر جمهوری اسلامی را قبول داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به این چهل سال فخر می‌کنیم و هیچگاه دین ۱۴۰۰ ساله و تمدن خود را فراموش نمی‌کنیم.

وی گفت: در ابتدا نماینده همه ملت ایران هستیم و وظیفه صیانت از تمامیت ارضی و دین خود را داریم و امروز شرایط به گونه‌ای است که همه باید احساس کنیم متعلق به این خاکیم هر چند فشار و بی‌تدبیری باشد هر چند این روزها ممکن است بی‌تدبیری بیش از تدبیر باشد.

تاجگردون گفت: در جلسه اخیر سران قوا گفتم اگر با مردم فاصله گرفتیم نیست و نابود می‌شویم و در آن جلسه گفتم که راه ماندگاری این است که با توجه کردن به مردم می‌توان انقلاب را حفظ کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president