آوای جنوب

تاجگردون: یک سوم اعتبارات نفت بر اساس قانون مختص مناطق نفت‌خیز است/ دوستان به اصل موضوع دقت نمی‌کنند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون از سه درصد اعتبارات نفت یک سوم آن مختص به مناطق نفت‌خیز است.
آوای جنوب
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون از سه درصد اعتبارات نفت یک سوم آن مختص به مناطق نفت‌خیز است.

 غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: قانون به صراحت می‌گوید که سه درصد از اعتبارات نفت که برای مناطق نفت‌خیز و محروم کشور تخصیص داده شده است که از این سه درصد طبق قانون دو درصد آن برای مناطق توسعه نیافته کشور و یک درصد آن مختص مناطق نفت‌خیز است.

 وی در تشریح و توزیع آن بیان کرد: وقتی  این اعتبارات را توزیع می‌کنند مانند استان کرمان سه درصدرش بیشتر از کهگیلویه و بویراحمد است چرا که مناطق محروم آن زیاد است و در استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان گچساران  منطقه محروم ندارد اما از آنجا که منطقه نفت‌خیز است بر اساس قانون یک سوم به گچساران تخصیص داده می‌شود.

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون هم می‌گوید این یک سوم به مناطق نفت‌خیز تخصیص داده می‌شود و بودجه و حکم آن نیز مشخص است و مانند سال گذشته اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم برخی دوستانی که به این موضوع اشاره می‌کنند به اصل موضوع دقت نمی‌کنند و گرنه قانون است و بر اساس قانون اعمال خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محسن محمدی گفت:

    شیر مادرت حلالت بهت افتخار میکنیم مرد اقتصاد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president