آوای جنوب

جانشین فرمانده سپاه فتح استان:اقتدار سپاه فتح در تأمین بنزین استان/۲۶۳ دستگاه تانکر سوخت رسان به ظرفیت ۱۰ میلیون لیتر وارد استان کردیم

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعامل و همکاری‌های انجام شده در طول یک هفته از شایعه کمبود سوخت ۲۶۳ دستگاه تانکر سوخت رسان به میزان ۱۰ میلیون لیتر وارد استان کردیم.
آوای جنوب

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعامل و همکاری‌های انجام شده در طول یک هفته از شایعه کمبود سوخت ۲۶۳ دستگاه تانکر سوخت رسان به میزان ۱۰ میلیون لیتر وارد استان کردیم.
جهانگیر انصاری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در زمینه کمبود سوخت با توجه به اقدامات انجام شده هیچ مشکلی در استان نداریم و سوخت مورد نیاز در جایگاه‌ها وجود دارد.
وی کمبود سوخت در استان را شایعه دانست و عنوان کرد: مردم نباید به این شایعات توجه کنند زیرا مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنار آنان بوده و اجازه هیچ گونه ناامنی را به مخلان نظم و سودجویان نخواهند داد.
انصاری با وجود ناامنی‌ها در زمینه کمبود بنزین در برخی استان‌ها با وجود شلوغی صفوف بنزین‌ ولی در استان مشکل نداریم، ابراز کرد: در شب اول شایعه کمبود بنزین در یاسوج پای کار آمدیم و تدابیر لازم را با تعامل متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ گونه مشکل کمبود بنزین یا نا امنی در استان نداریم، بیان کرد: انتظار می‌رود وقتی شایعه‌ای رواج پیدا می‌کند مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مهار آن همکاری کنند.
انصاری ادامه داد: با توجه به تعامل و همکاری‌های انجام شده در طول یک هفته ۲۶۳ دستگاه تانکر سوخت رسان به میزان ۱۰ میلیون لیتر وارد استان کردیم.
وی تصریح کرد: ۱۱۵ نفر برای امنیت خودروهای سوخت رسان از مبدا تا مقصد مشخص و با صلابت، کارمان را جلو بردیم و هیچ گونه مشکل ناامنی نداشتیم.
انصاری با بیان اینکه در کلیه جاده های مواصلاتی استان گشت سواره محسوس و نامحسوس را راه اندازی و شبکه های اطلاعاتی را فعال کردیم، افزود: سیستم ناوگان سوخت رسان سپاه فتح و تیپ ۴۸ را وارد مدار و سوخت رسانی کردیم.
وی تاکید کرد: مجموعه سپاه استان آمادگی دارد در هرجایی از استان که کوچکترین ناامنی باشد و مدیران نیاز به همکاری در خدمترسانی به مردم شریف استان را داشته باشند در کمترین زمان در کنار آنها خواهیم بود.
وی با تقدیر از اصحاب رسانه‌ در سطح استان و صدا و سیمای مرکز استان گفت: دشمن درصدد اختلاف بین مردم و مسئولان برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و ناامنی در کشور است که به حول قوه الهی مانند گذشته در عرصه های مختلف در مقابل نظام اسلامی شکست خواهند خورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president