آوای جنوب

نرخ کرایه حمل و نقل برون شهری در گچساران ۲۰ درصد افزایش یافت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: از یکم خرداد ماه سالجاری نرخ کرایه حمل و نقل مسافران برون شهری در این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافت.

آوای جنوب
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: از یکم خرداد ماه سالجاری نرخ کرایه حمل و نقل مسافران برون شهری در این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافت.

جعفر برکتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل مسافران برون شهری در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران افزود: این افزایش نرخ کرایه‌های جابه جایی مسافران برون شهری از تاریخ یکم خردادماه سالجاری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده است.

برکتی با بیان اینکه هرگونه افزایش نرخ کرایه ابلاغ شده توسط رانندگان صورت بگیرد تخلف است، بیان کرد: متخلفان به کمیسیون ماده ۱۱ تخلفات حمل و نقل جاده‌ای معرفی و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۶۰ دستگاه خودرو سورای کار حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران برون شهری در دو شهرستان گچساران و باشت را بر عهده دارند، گفت: همچنین تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس در محورهای برون از استان و تعداد ۵ دستگاه مینی‌بوس در محورهای مختلف شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

برکتی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۳۰ هزار و ۳۸۹ سفر از گچساران در محورهای مختلف این استان صورت گرفته است، عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۵۷ هزار و ۱۱۳ مسافر از شهرستان گچساران به نقاط مختلف درون استان از سوی این ناوگان جابه جا شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران به جابه‌جایی و حمل و نقل مسافران در برون از استان اشاره کردو گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۱۵۰ سفر انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۸۲ هزار و ۱۳۳ نفرمسافر در سال گذشته توسط حمل و نقل جاده‌ای به برون از استان صورت گرفته است.

برکتی با بیان اینکه در شهرستان باشت تعداد ۲۱۱ سفر برون شهری در سال گذشته صورت گرفته است، ابراز کرد: تعداد ۷۲۲ مسافر در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه جا شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۴ هزار و ۳۴۸ سفر به وسیله خودروهای سواری تعداد ۵۷ هزار و ۳۴۴ مسافر از شهرستان باشت به دیگر نقاط مختلف این استان توسط این خودروها جابه‌جا شده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president