آوای جنوب

انتقادات جدی به یکی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد/دلیل مدارا با علیمردانی چیست؟

– راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد همواره مورد نقد جدی مردم و نمایندگان مجلس استان بوده است.
 – راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد همواره مورد نقد جدی مردم و نمایندگان مجلس استان بوده است.
آوای جنوب

 شاید پر حاشیه ترین مباحث بررسی پروژه های شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد به انتقادات جدی پیرامون عملکرد راه و شهرسازی استان باشد.

پیشرفت لاک پشتی پروژه ها به ویژه در مسیرهای حیاتی که پای جان مردم در میان است یکی از عمده ترین نقدهای تمامی شهرستان های استان به راه و شهرسازی است.

غلامرضا تاجگردون در یکی از نشست های بررسی پروژه های شهرستان گچساران با انتقاد جدی از علیمردانی گفت: در پروژه محور گچساران – رگ سفید به نظرم مسامحه کاری شده ، شما چند ماهه میگی قیر آزاد خرید شده، یک تصادف بشه میدانی یعنی چی؟چرا از مسامحه پیمانکار دفاع میکنی؟

البته نقد های نماینده گچساران به این موضوع ختم نشده، رییس کمیسیون برنامه و بودجه از دفاع بیجای علیمردانی از پیمانکاران و ارائه آمارهای غیر واقع نیز نقد جدی کرد.

در شهرستان های کهگیلویه بزرگ هم وضع بهتر از این نیست، عدل هاشمی در یکی از گفت و گوها با اشاره به اینکه نمره زیر ۱۰ به راه و شهرسازی استان میدهد از بی توجهی به پروژه های راهسازی در این شهرستان نقد کرد.

عدل هاشمی پور در جلسات متعدد شهرستانی و استانی لزوم توجه به راهسازی را به عنوان یکی از اصلی ترین خواسته های مردم شهرستان هایش می‌گوید که تا کنون آنطور که شایسته مردم است به سرانجام نرسیده است.

در مرکز استان نیز راه ها مشکلات عدیده ای دارند، این مشکلات هم از سمت یاسوج و اصفهان و هم از سمت شیراز و گچساران به یاسوج مشهود است.

ورودی یاسوج که در زمان مدیر کل سابق یک لاین آن تا نیمه اصلاح شد عملا در زمان علیمردانی متوقف شد.

نمره راه و شهرسازی استان از نظر دفتر فنی استانداری نیز مورد قبول نیست.

پروژه های راه بارها مورد نقد بود، مدیرکل دفتر فنی استانداری در مواردی از جمله مسیر یاسوج به شیراز و برخی مسیرهای شهرستان چرام با نقد تند به راه و شهرسازی از احتمال برخورد قانونی با این اداره کل و خلع ید پیمانکاران پروژه ها خبر داده بود.

شاید وضع «راه ها» را بتوان از بدترین آمار موجود برای استان دانست و همین امر لزوم داشتن یک مدیر توانمند در این حوزه را به ضرورت جدی تبدیل کرده است.

همانطور که استاندار بارها گفته، بسیاری از مشکلات به خود استان مربوط است و بحث بودجه را مطرح کردن یک بهانه است که پذیرفتنی نیست.

مهم ترین انتظار مردم و مسئولان بهبود وضع راه ها و پیشرفت اصولی پروژه ها و برخورد قانونی و قاطع با پیمانکاران متخلف و کم کار است، به نظر می‌رسد علیمردانی توان و ظرفیت پاسخگویی به این مطالبات جدی را ندارد و مشخص نیست دلیل مدارا با همچین مدیری چه میتواند باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    کاش نماینده های ما یه ذره به فکر پیشرفت استان بودند. با این مدیران ضعیفی که انتخاب میکنند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president