آوای جنوب

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران گفت: در حال حاضر هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری دو گنبدان غیرقانونی است.
آوای جنوب
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران گفت: در حال حاضر هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری دو گنبدان غیرقانونی است.

سید نوید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزایش نرخ کرایه  تاکسی‌های شهر گچساران  به زودی اعلام می‌شود چرا که نرخ کرایه فعلی پاسخگوی هزینه‌های رانندگان  در حال حاضر نیست.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران  ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان گچساران حدود ۱۳۰۰ تاکسی‌ تلفنی، بی‌سیم، آژانس و  تاکسی‌های کددار شخصی و رسمی  وجود دارد که کار جابه جایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند.

حسینی اذعان کرد: روزانه ۳۰ هزار مسافر به وسیله  تاکسی‌ تلفنی، بی‌سیم، آژانس و  تاکسی‌های کددار شخصی و رسمی کار حمل و نقل مسافران گچسارانی را بر عهده دارند.

 وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه در سالجاری گفت:  برای افزایش کرایه  تاکسی‌ها، نرخ پیشنهادی به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شده که پس از تصویب شورای شهر و تایید در نشست انطباق به تایید فرماندار شهرستان نرخ تایید شده از سوی تاکسیرانی این شهرستان ابلاغ خواهد شد.

 حسینی بیان کرد: نرخی که برای افزایش کرایه تاکسی‌های دورن شهری به شورای شهر ارجاع داده شده نرخ ۲۰ درصدری است.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان گچساران   در پاسخ به اینکه برخی از تاکسی‌های این شهرستان خودسرانه کرایه خود را افزایش داده‌اند، خاطرنشان کرد:  افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تا زمانی که از سوی تاکسیرانی گچساران اعلام نشده است، غیرقانونی است و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهروندان دوگنبدانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی تاکسی‌های دورن شهری این شهر می‌توانند با شماره  ۰۹۱۷۷۴۲۰۰۲۹ تماس حاصل نمایند و ما به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به مردم آماده هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president