آوای جنوب

افزایش بی‌ سر و صدای گوشت در بازار گچساران/ آقای فرماندارسری به بازار گچساران بزنید

این روزها و در ماه مبارک رمضان قیمت گوشت قرمز گرم که به عنوان یک کالای اساسی مصرفی است در بازار گچساران آرام و بی‌سر و صدا افزایش قیمت یافته در این خصوص چرا هیچ مسؤولی ورود پیدا نمی‌کند.
آوای جنوب
در بازار گچساران گوشت قرمز گرم که به عنوان یک کالای اساسی مصرفی آرام و بی‌سر و صدا افزایش قیمت یافته است چرا هیچ مسؤولی به این موضوع ورود نمی‌کند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  در حالی که این روزها مسؤولان کشور در حال برنامه‌ریزی برای رفاه حال مردم هستند تا موج نارضایتی از سوی مردم به جهت افزایش قیمت‌ها ایجاد نشود، شاهد هستیم در بازار گچساران گوشت قرمز گرم که به عنوان یک کالای اساسی مصرفی مردم است در این شهر آرام و بی‌سرو صدا افزایش  قیمت یافته است.

چند نرخی شدن قیمت‌ها در بازار گچساران چیزی نیست که بخواهیم امروز به آن بپردازیم، چرا که به دفعات شاهد بوده‌ایم شخص فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران گلایه‌هایی را نسبت به این موضوع داشته‌اند.

چنان که بارها ایشان به تنهایی جهت بازدید و بازرسی به بازار شهر رفته‌اند.

 امروز قصد نداریم به موضوع  عدم درج قیمت‌ها برروی اجناس بپردازیم چرا که در پاسخ بارها شنیده‌ایم، که سامانه‌ای برای ارتباط با مردم در این زمینه قرار گرفته است و مردم می‌توانند از این طریق شکایات خود را مطرح کنند و بارها شنیده‌ایم که چنین موارد تخلفی به جریمه ختم شده است.

 روی  سخنمان امروز با بالاترین مقام اجرایی شهرستان است که چرا گوشت قرمز گرم در این شهرستان آرام و بی‌سرو صدا  آن هم در ماه مبارک رمضان در گچساران گران می‌شود.

امروز درد است که در جامعه‌ای که همه ؛من و شما،قرار است” ما “شویم تا از مشکلات و تحریم‌ها عبور کنیم اما به یک‌باره گوشت قرمز گرم گران ‌می‌‌‌شود.

 سوال ما از شما این است، نرخ نامه‌ای که در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و قصابی‌ها نصب شده است برای چه کاری است؟

جناب آقای فرماندار در طول این مدت در حالی که گوشت قرمزگرم (بره ) براساس نرخ‌نامه هر کیلویی به قیمت ۳۸ هزار تومان مصوب شده است اما به قیمت ۴۵ تا ۴۸ و گاها تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 مردم از شما مسوولان سوال خواهند کرد، چرا هیچ مسوولی به این موضوع ورود نمی‌کند.

 بر اساس این گزارش، در گفت‌وگو با یکی از رانندگانی که در حال جابه جایی مسافر است وی اظهار می‌کند: ما که دیگر توان خرید گوشت قرمز  را ندایم.

این راننده افزود: اگر کرایه‌ای اضاف بر نرخ مصوب از مسافر گرفته شود آن مسافر سریعا کد تاکسی را به اتوبوسرانی و تاکسیرانی گچساران انتقال می‌دهد و شکایت ما را خواهد کرد و ما جریمه خواهیم شد.

وی ادامه داد: بیشتر مردم برای خرید کالاهای اساسی به شهرهای اطراف این شهرستان می‌روند.

 سوال امروز این است چگونه وقتی نرخی مصوب می‌شود اما خارج از نرخ مصوب شده، فروشنده به مردم اجحاف می‌کند.

جناب آقای فرماندار، این در حالی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد گوشت همان قیمت ۳۸ هزار تومان باید با همان نرخ فروخته شود اما با برنامه‌ریزی که صورت گرفته در هین روزها نرخ مصوب آن ۴۵ هزار تومان خواهد شد و این بدان معنا است این حرکت آرام افزایش قیمت گوشت در واقع به ۵۵ الی ۶۰ هزار تومان خواهد رسید.

 بر اساس این گزارش، این در حالی است که اداره جهاد کشاورزی برای جلوگیری از افزایش قیمت در بازار در ماه مبارک رمضان اقلام اساسی مصرفی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ  را در بازار توزیع می‌کند.

گزارش از علی مراد کاظم‌پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president