آوای جنوب

هدیه زود هنگام تاجگردون به جشنواره قشقایی ها/ این هدیه را به صادرکنندگان چک بی محل بیست هزار تایی تبریک می گوییم/ به قلم اشکان محمدی

?اقای تاجگردون برادری به حرف نیست به عمل کار برآید. ما ککا گری خودمان رو ثابت کردیم ولی شما نکردید منتظره خداحافظی زودهنگام قشقایی ها باشید.

هدیه زود هنگام تاجگردون به جشنواره قشقایی ها/ این هدیه را به صادرکنندگان چک بی محل بیست هزار تایی تبریک می گوییم/ به قلم اشکان محمدی

آوای جنوب

برکناری دکتر استوار ( معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی)

Image result for ‫اشکان محمدی گچساران‬‎

?هرچند که هنوز چند هفته ای از جشنواره بزرگ موسیقی قشقایی ها که تماما به کام نماینده تمام شد نمی گذرد دکتر استوار یکی از مدیران ارشد قشقایی برکنار شد تا اندک شانس و امید جوانان قشقایی برای جلوگیری از تبعیض ها در جذب در بیمارستانها و شبکه بهداشت و درمان به یاس تبدیل شود.


? این در حالیست که هر روز شاهد استخدامهای جدید در شبکه بهداشت و درمان هستیم. اما دریغ حتی از یک جوان قشقایی. قشقایی هایی که چهل درصد جمعیت گچساران را تشکیل می دهند بالاترین درصد بیکاری را بخود اختصاص داده اند.
?جوانان بیکار قشقایی که ناامید از جذب در حراست و پتروشیمی ونفت و… بودند با هزاران ذوق و شوق سخنان سراسر شور و اشتیاق نماینده گچساران وباشت را باور کردند تا شاید گلایه های دکتر کریمی و سخنان خداحافظی خسرو طاهری کارساز شود.

? اما متاسفانه روند برخورد با قشقایی ها و تضعیف قشقایی ها ادامه دارد و نه تنها صدای خردشد استخوانهای مخالفین را نمیشنویم بلکه اکنون صدای خرد شدن استخوان قشقایی ها وبخصوص جوانان مظلوم قشقایی در سرتاسر استان نیز شنیده میشود. شواهد حاکی ازآن است دکتر علیمردانی هم بزودی به جمع برکناری ها اضافه خواهد شد تا قشقایی ساده و خوش باور همچنان ضعیف تر و منزوی تر شوند.
? این هدیه برکناری قطعا در برابر چک بیست هزار رای قشقایی ها صادر شده و جا دارد این هدیه را به جوانان بیکار قشقایی و صادرکنندگان چک بی محل بیست هزار تایی تبریک بگوییم.

?اقای تاجگردون برادری به حرف نیست به عمل کار برآید. ما ککا گری خودمان رو ثابت کردیم ولی شما نکردید منتظره خداحافظی زودهنگام قشقایی ها باشید.
?دراین باره در اینده با مردم و بخصوص جوانان مظلوم قشقایی بیشتر سخن خواهیم گفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    درود بر آقای محمدی. متاسفانه جهان بینی نماینده محترم ما تا بینی است.

  2. حسن گفت:

    درود بر آقای محمدی متاسفانه جهان بینی نماینده محترم ما تا بینی است

  3. محمد گفت:

    شعار زنده باد مخالف من دروغی بیش نیست. شعار عملی نماینده ما این ااست:زنده باد بستگان نسبی و سببی

  4. ناشناس گفت:

    جمع کن بابا هی قشقایی قشقایی مدیر ضعیف باید بره

  5. ناشناس گفت:

    اشکان جان هنوزکارهای منافق ۰۰۰۰۰۰۰۰

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president