آوای جنوب

بهمن فرازمند: هوادارانمان در سرما و گرما سنگ تمام گذاشتند/مطمئن باشید می‌توانیم در تهران برنده بازی باشیم

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از آمادگی تیم نفت و گاز گچساران برای مقابله با تیم فوتبال استقلال جنوب خبر داد و گفت: قول می‌دهم در تهران یک بازی قابل قبولی را با استقلال جنوب در تهران داشته باشیم و مطمئن باشید.
آوای جنوب/علی مراد کاظم پور
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از آمادگی تیم نفت و گاز گچساران برای مقابله با تیم فوتبال استقلال جنوب خبر داد و گفت: قول می‌دهم در تهران یک بازی قابل قبولی را با استقلال جنوب در تهران داشته باشیم و مطمئن باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور که به مرحله پلی اف برای صعود به لیگ یک آمده است و در اولین دیدار خود در گچساران نتوانست  حریف خود،تیم استقلال جنوب تهران را در گچساران با حضور هوادارانش شکست دهد.

 در این بازی که نفتی‌های گچساران می‌توانستند کار را تمام کنند این گونه نشد و بازی در پایان ۹۰ دقیقه یک بر یک به پایان رسید تا نفتی‌های گچساران برای صعود به تهران بروند و دیدار برگشت را در تهران برگزار کنند.

 در این خصوص گفت‌وگویی با بهمن فرازمند سرمربی نفت گچساران داشته‌ایم.

 سرمربی نفت گچساران در خصوص دیدار دور رفت استقلال جنوب تهران و نفت گچساران اظهار کرد: بازی با قدرتی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

 وی ادامه داد: تیم حریف از سرمربی نام آشنایی به نام فرهاد کاظمی بهره می‌برد که من نمی‌دانم چرا از لیگ برتر به لیگ دو آمده است و در این مورد زیاد صحبت نخواهم کرد.

 فرازمند تصریح کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت چنان که در چند دقیقه اول بازی بازیکنان نفت گچساران به دلیل جو ورزشگاه کمی سردرگم بودند ولی رفته رفته بازی را در دست گرفتیم.

 سرمربی بومی نفت گچساران افزود: متاسفانه اسیر یک ضد حمله شدیم و گل را دریافت کردیم ولی در سریعرین زمان به خود آمدیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم.

 فرازمند عنوان کرد: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و با تغییر روش بازی صاحب موقعیت‌های بسیاری شدیم که با بدشانسی روبرو شدیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

 وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که باید از تیم ما به تیم حریف دیکته می‌شد، شد و استقلال جنوب در مقابل ما یک بازی کاملا بسته انجام داد.

 فرازمند با انتقاد از وضعیت چمن استادیوم نفت گچساران گفت: این زمین مناسب تیم ما نیست و ما را مجبور می‌کند که به بازی مستقیم روی بیاوریم و متاسفانه تماشاچی ما نمی‌داند که شرایط چمن به گونه‌ای است که ما چند پاس سالم نمی‌‌‌توانیم به همدیگر بدهیم چنان که مشاهده می‌کنید تیم ما وقتی در بیرون و زمین‌های خوب بازی می‌کند به مراتب بهتر بازی می‌کنیم.

 سرمربی نفت گچساران عنوان کرد: من به تماشاگران گچسارانی‌ام که برای ما در سرما و گرما سنگ تمام گذاشته‌اند قول می‌دهم در تهران یک بازی قابل قبولی را با استقلال جنوب  در تهران داشته باشیم و مطمئن باشید می‌توانیم  در تهران برنده بازی باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president