آوای جنوب

اعتماد به نفس بهمن فرازمند رمز صعود تیم فوتبال نفت گچساران به لیگ دسته یک/ لحظه شماری هواداران نفت گچساران برای صعود

بهمن فرازمند مربی بی‌نامی که موفق شد در لیگ دسته دوم در مقابل مربیان بزرگی همچون مهدی پاشازاده، وحید رضایی، پیروز قربانی و فرهاد کاظمی قرار بگیرد و توانایی خود و تیمش را به اثبات برساند.

آوای جنوب/علی‌مراد کاظم‌پور

بهمن فرازمند مربی بی‌نامی که موفق شد در لیگ دسته دوم در مقابل مربیان بزرگی همچون مهدی پاشازاده، وحید رضایی، پیروز قربانی و فرهاد کاظمی قرار بگیرد و توانایی خود و تیمش را به اثبات برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دو کشور برای صعود به لیگ یک لحظه شماری می‌کنند.

 طلایی‌پوشان نفت و گاز گچساران که در این فصل با سرمربی بومی خود بهمن فرازمند لیگ را آغاز کردند بسیاری  در اوایل شروع کار این تیم را در حد لیگ دسته دو نمی‌دیدند و برخی نیز در محافل عمومی از سقوط این تیم  به لیگ دسته سه سخن می‌گفتند.

 نفت و گاز گچساران که در سالهای گذشته نیز با مربیان صاحب نام موفق نشده بود به لیگ دسته یک صعود کند، سکان خود را به مربی داده بود که سالها در کنار دیگر مربیان صاحب نام روی نیمکت نفت نشسته بود.

 بی‌تردید نشستن برروی نیمکتی که هواداران پرشمارش از او صعود می‌خواستند کار سختی بود و باید بپذیریم کار هرکسی نبود.

 در این میان بهمن فرازمند با شهامت هرچه تمام ناخدای فوتبال گچساران شد و این شجاعت را داشت که مسوولیت را بپذیرد و سکان نفت را در دست بگیرد.

 با شروع مسابقات و کسب نتایج به دست آمده انتظارت را از او بیشتر و بیشتر کرد به طوری که امروز نفت گچساران در مرحله پلی اف باید برای صعود به لیگ دسته یک به مصاف استقلال جنوب در تهران برود.

 بهمن فرازمند مربی بی‌نامی که موفق شد در لیگ دسته دوم در مقابل مربیان بزرگی همچون  مهدی پاشازاده، وحید رضایی، پیروز قربانی و فرهاد کاظمی قرار بگیرد و توانایی خود و تیمش را به اثبات برساند.

 به جرات باید گفت بهمن گچسارانی ها و کمک هایش هیچ‌گاه نترسیدند و در مقابل مربیان بزرگ کم نیاوردند و محکم در مقابل آنها ایستادند.

 نتایج قابل قبول او در بیرون از خانه و شکست‌ناپذیری او و تیمش در خانه خود نشان از قدرت این مربی بومی بود.

نفتی‌های گچساران که در بازی پلی‌اف در گچساران به تساوی رضایت دادند این روزها خود را آماده رویارویی با استقلال جنوب  در تهران می‌کنند تا بتوانند این تیم را در تهران شکست دهند و جشن صعودشان را در تهران برگزار کنند.

 به گزارش فارس، این دیدار حساس  دور برگشت روز چهارشنبه ۲ خرداد ساعت ۲۱ در ورزشگاه دستجردی تهران برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president