آوای جنوب

دادستان گچساران: در خصوص جشن اخیر در گچساران تذکرات را داده ایم؛ با استاندار نیز مکاتبه انجام گرفت/سخت‌گیری‌هایی در انتخابات آینده انجام خواهد گرفت/با هیچکس تعارف نداریم

آوای جنوب دادستان عمومی و انقلاب گچساران با بیان اینکه نزاع‌های دسته جمعی در گچساران تقریبا کنترل شد، گفت: خط قرمز ما تامین امنیت مردم است و در این مسئله با هیچ کس تعارف نداریم

آوای جنوب

دادستان عمومی و انقلاب گچساران با بیان اینکه نزاع‌های دسته جمعی در گچساران تقریبا کنترل شد، گفت: خط قرمز ما تامین امنیت مردم است و در این مسئله با هیچ کس تعارف نداریم.

نزاع‌های دسته جمعی در گچساران کنترل شد/ سخت‌گیری‌های در انتخابات آینده انجام خواهد گرفت
به گزارش آوای جنوب از گچساران امیرحمزه بازیار در نشست خبری با اصحاب رسانه گچساران در پاسخ به جذب نیرو در ادارات شهرستان گچساران گفت: گلایه‌ای که از دولت وجود دارد و بارهای بار این گلایه عنوان شده که درجذب نیرو دقت لازم انجام گیرد.

بازیار با بیان اینکه دولت همواره نیرو‌های پیمانکاری به کار می ‌گیرد، گفت: آقایان سیاسی و آقایان دولتی از نیروی پیمان نهایت استفاده کرده و در این راستا نیروهای پیمانی را در ادارات جذب می شوند که این مورد نقض در قانون است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: متاسفانه قرارداد با پیمانکار به پایان می‌رسد لیکن نیروها در همان اداره و نهاد هنوز مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: هیچ ارگان و اداره‌ای در شهرستان گچساران به اندازه دستگاه قضائی اشرافیت نسبت به اتفاقات در شهرستان ندارد.

این مقام مسوول با اشاره به نامه نماینده گچساران به جهت درخواست پیگیری درخصوص فایل صوتی جنجالی منتسب به رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: من اصل نامه نماینده این شهرستان را در خصوص پیگیری این موضوع را مشاهده نکرده و تنها در فضای مجازی این نامه را مشاهده کرده ام.

بازیار با بیان اینکه الزاما بایستی شاکی شکایت کند تا بتوانیم به مسئله فایل صوتی پخش شده رسیدگی کنیم، عنوان کرد: پرونده‌ای در خصوص انتشار این فایل صوتی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص استخدامی‌های صورت گرفته در برخی از ادارات و نهادها بدون آزمون ابراز کرد: متاسفانه این یک نوع نقض در قانون است.

بازیار در پاسخ به پرسش دیگری ادامه داد: در خصوص نزاع های دسته جمعی در شهرستان گچساران خوشبختانه تقریبا این مسئله کنترل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه برخی از نزاع های دسته جمعی قومی و قبیله‌ای است که کنترل شد، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت مردم است و در این مسئله با هیچ کس تعارف نداریم.

وی با اشاره به تشکیل پرونده در خصوص تخلیه مغازه‌های شرکت نفت که در تصرف برخی از افراد درآمده است، گفت: تشکیل پرونده انجام گرفته و برخی از احکام در این مورد صادر و برخی اجرا شده است.

بازیار با بیان اینکه اجرای این حکم دارای ۲ قسمت است، گفت: یکی از مطالبات اُجرت مثل تصرف اموال و دیگری تخلیه اموال است که اُجرت مثل تصرف اموال تا اویل ماه جاری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به تخلیه برخی از مغازه های شرکت نفت گچساران تصریح کرد: برای واگذاری مغازه های شرکت نفت به فرد دیگری این موضوع مطرح شده که کسانی که چند سال در این مغازه‌ها کسب و کار داشته اند آیا اولویتی در واگذاری خواهند داشت یا که خیر.

بازیار عنوان کرد: برخی از این افراد که از وضع مالی خوبی برخوردار بوده و منتسب به افراد سیاسیون این شهر هستند در این مغازه‌ها کسب و کار داشته و برخی دیگر از افراد عادی و از درآمد کم برخوردار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه برای واگذاری این تعداد مغازه‌ها در مصوبه شورا مطرح شده است، اذعان کرد: مصوبات شورا لازم الاجرا است لیکن آن چیزی که الزامیست حفظ بیت المال است.

بازیار با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌ها هیچ ربطی به سیاسیون ندارد، خاطرنشان کرد: آن چیزی که تخلف است دستگاه قضا به آن رسیدگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: یکی از وظایف رسانه ایجاد امیدواری در بین آحاد جامعه است.

وی با اشاره به جوان بودن قاضی در دادسرا گچساران گفت: جوان بودن قاضی صرفا عدم توانایی نسیت بلکه نیروی جوان در زمینه کاری بهتری می تواند فعالیت داشته باشد و تنها ایراد این قضات نبود تجربه است.

بازیار در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در خصوص اینکه با توجه به نزدیکی انتخابات و برگزاری سخنرانی‌ها در سطح شهر و استفاده از امکانات دولتی به این موارد ورود خواهید کرد یا که خیر؟ گفت: برای برگزاری انتخابات یک کارگروه پیشگیری از وقوع جرم تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات انجام می شود، تصریح کرد: به نمایندگان کاندیدهای انتخاباتی مواردی توضیح و اعلام خواهد شد.

بازیار خاطرنشان کرد: نسبت به برگزاری جشن اخیر در شهر دوگنبدان تذکراتی داده شد و مکاتباتی با استاندار انجام گرفته و این موارد تایید شد.

وی با بیان اینکه دولت در راستای بی طرفی بایستی حرکت کند و مردم به این موضوع آگاهی دارند، گفت: در انتخابات آینده نسبت به چهار سال گذشته سخت‌گیری‌های صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president