آوای جنوب

بررسی وضعیت یکی از پروژه‌های به کُما رفته گچساران/رانندگانی که هر روز مرگ را جلوی چشم خود می‌بینند+تصاویر

در ورزش فوتبال همیشه مهاجمانی نامشان برسر زبان‌ها می‌ماند که توپ‌های مرده و سخت را تبدیل به گل کرده باشند و به نوعی بتوانند بازی را از آب در آورند و گرنه برخی نیز هستند که گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌اند اما هیچ‌گاه نامی از آنها برده نمی‌شود.
آوای جنوب

فاز دوم پروژه کمربندی جاده گچساران به طول ۷ کیلومتر که در سال ۹۱ با حضور مسوولان کلنگ‌زنی شده بود و قرار بود ابتدای جاده آب‌شیرین را به تقاطع بهشت‌ زهرا گچساران متصل کند که متاسفانه این کار تاکنون سرانجامی نداشته و پروژه به کما رفته است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، در ورزش  فوتبال همیشه مهاجمانی نامشان برسر زبان‌ها می‌ماند که توپ‌های مرده و سخت را تبدیل به گل کرده باشند و به نوعی بتوانند بازی را از آب در آورند و گرنه برخی نیز هستند که گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌اند اما هیچ‌گاه نامی از آنها برده نمی‌شود.

 به این مهاجمین در عالم فوتبال آماده خور می‌گویند به طوری که هیچ تلاشی از خود نشان نمی‌دهند و در طول ۹۰ دقیقه وقتشان آماده هستند که اگر توپی آمد اگر شد تبدیل به گل نمایند.

 با نگاهی به پروژه تکمیل جاده کمربندی گچساران ناخود آگاه به یاد مهاجمینی افتادم که نامشان مهاجم است اما….

به گزارش خبرنگار ما از گچساران، علی‌رغم چندین گزارش از تعطیلی فاز دوم تکمیل جاده کمربندی گچساران به طول ۷ کیلومتر که در این خبرگزاری درج شده متاسفانه بعد از گذشت چندین سال هنوز شاهد هستیم این پروژه به صورت راکد در این شهرستان مانده است.

 پروژه‌ای که سالهای سال است کلنگ‌زنی شده است و بارهای بار نیز گزارش‌هایی حاکی از آن بوده است که این پروژه دارای معارضینی است و ….

اینکه چگونه بزرگترین پروژه‌ها در کشور با معارضین بزرگتر کنار می‌رود اما در گچساران نمی‌شود، سوالی است که بهتر آن است مسوولان امر پاسخگو باشند.

فاز دوم پروژه کمربندی جاده گچساران به طول ۷ کیلومتر  که در سال ۹۱ با حضور مسوولان کلنگ‌زنی شده بود، قرار بود ابتدای جاده آب‌شیرین را به تقاطع بهشت‌ زهرا گچساران متصل کند که متاسفانه این کار تاکنون سرانجامی نداشته و پروژه به کما رفته است.

این پروژه  که عملیات اجرایی آن از سال‌۹۱آغاز شده بود به دلیل کمبود اعتبار تا به  امروز و با گذشت بیش از ۶ سال از آغاز طرح تا کنون پیشرفت  فیزیکی ۴۰درصدی را دارد.

تردد خودرهای سنگین از فلکه نماز به سمت خروجی شهر علاوه بر داشتن آلودگی بسیاری موجب ناامنی و ترافیک در این قسمت از شهر شده که این امر موجب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

 در این خصوص علی محمدی یکی از راننده‌های گچسارانی به خبرنگار ما می‌گوید: نمی‌دانیم آیا مسوولان شهرستان می‌دانند در فلکه نماز گچساران چه خبر است.

 وی ادامه می‌دهد: وجود خودروهای سنگین و عبور از میان این خودروها در این شهر موجب نارضایتی  و ناامنی شده است.

 خانم جوانی که در پشت چراغ قرمز ایستاده است به ما می‌گوید: هر روز باید این مسیر را لابه لای خودروهای سنگین عبور کنیم و سالهاست در انتظار جاده کمربندی هستیم.

 یکی از راننده‌های گچسارانی که برای خرید از خودروی خود پیاده شده است می‌افزاید: اگر می‌توانید از همین خودروهایی که بار ترافیکی در شهر به وجود آوردند تصویر بگیرید و به مسوولان بگویید اگر باریکی از  این تریلرها از زنجیر رها شود جان چند نفر را تهدید خواهد کرد.

 به گزارش آوای جنوب،  پروژه جاده کمربندی که چند سالی است با برگزاری جلسات و حضور مسوولان شهرستانی و استانی هنوز  نتوانسته‌اند این مشکل را مرتفع نمایند و تا کنون موفق نشده اند با پرداخت مبلغی رضایت معارضین این پروژه را جلب کنند.

و با بهره‌برداری این پروژه   موجب می‌شود که این شهرستان که با بار ترافیکی در طول شبانه روز مواجه است، کاهش یابد.

گزارش از سمیرا نصاری

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president