آوای جنوب

مسوولان مانند مردم بیدار باشند/آمریکا هسته‌ای و داشته‌های ما را در برجام گرفت

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: سکوت حاکمان کشورهای عربی در برابر جنایات غده سرطانی شرم‌آور است.
آوای جنوب
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس گفت: سکوت حاکمان کشورهای عربی در برابر جنایات غده سرطانی شرم‌آور است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته با توصیه و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم در این ماه مورد رحمت خداوند واقع شویم.

 امام جمعه موقت گچساران با اشاره به خطبه شعبانیه و تفسیر این خطبه گفت: ماه رمضان اولش رحمت و میانه آن مغفرت و آخر آن نجات از آـش جهنم است.

 صفایی افزود: روزها و شب‌های ماه رمضان بهترین روزها و شب‌ها و ساعت‌هایی است که انسان مومن  به مهمانی خدا دعوت شده است و باید بتواند با اعمال خود ثواب این روزها را ببرد.

وی با اشاره به ثواب افطاری دادن در این ماه مبارک اذعان کرد: پیامبر ما می‌فرماید، افطاری دادن در این ماه مبارک برابر است با آزاد کردن بردگان و چه خوب است که انسان مومن در این ماه به فکر کمک به همه نوعان خودش باشد که اگر چنین کرد خودش را نجات داده است.

 خطیب جمعه امروز گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های پیش رو  به سالروز آغاز تحریم‌ها بر علیه کشور اشاره و بیان کرد: دو سال از پیروزی انقلاب نگذشته بود که آمریکای جنایتکار ایران را تحریم کرد  و تا امروز هم ادامه داشته است.

صفایی تصریح کرد: همواره باید بدانیم آمریکا دشمن است و دشمنی خودش را همیشه با ملت ایران داشته است و این ما هستیم که باید بصیرت داشته باشیم چرا که امام راحل ما  به ما آموخت که آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است و هر چه فساد است زیر نظر آمریکا است.

 امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری پس از امام راحل راهگشای ما  است، عنوان کرد: مسوولان باید  بیشتر به این نکات توجه کنند چرا که مردم مشاهده کردند مقام معظم رهبری در طول مذاکرات مرتب به مسوولان چه به صورت خصوصی و چه به صورت عموم فرمودند، من به آمریکا اعتمادی ندارم و مشاهده کردیم که آمریکا به راحتی از برجام جدا شد و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب همه مردم مشاهده کردند.

وی افزود: آمریکا  هسته‌ای و داشته‌های ما را گرفت و بعد هم به توافق عمل نکرد و از برجام جدا شد اما آن چیزی که ما این بود که این ملت با بصیرت بیدار هستند اما آن که بیشتر باید بیدار باشند مسوولان هستند.

صفایی در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آن روز ملت ما ایستادگی و ایثار کرد تا به پیروزی رسید و فتح خرمشهر درس بزرگی برای ما  و به خصوص مسوولان است که هرکس عزت می‌خواهد راه آن مقاومت در مقابل شرق و غرب است.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه یادمان نرفته جنگ ما تنها  با عراق نبود بلکه با شرق و غرب بود و از صدام حمایت می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ما راه خود را به رهبری امام خامنه‌ای پیدا کرده است و با صلابت هر چه تمام به راه خود ادامه خواهد داد.

 وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا افزود: شاهد بودیم آمریکای جنایتکار در روزهای گذشته سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرده است و مشاهده کردیم مردم فلسطین در مقابل این ظلم ایستادند اما رژیم صهیونستی رحم نکرد و چندین هزار نفر را مجروح و به شهادت رساند و این شرم آور است که چرا ملت‌های مسلمان در برابر این غده سرطانی نمی‌ایستند.

 خطیب جمعه گچساران افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و به امید خدا از دست دشمنان خلاص خواهد شد و آمریکا و همراهان آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 صفایی خاطرنشان کرد: باید دولت‌های اسلامی به خود بیایند و با وحدت و اتحاد در مقابل آمریکا موضع‌گیری کنند اما امروز در اوج خونریزی  شاهد بی‌تفاوتی حکام اسلامی هستیم که به دستورات قرآن عمل نمی‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president