آوای جنوب

بهمن فرازمند به دنبال اثبات مربیان گچسارانی در کشور/ از حضور مسولان در کنار تیم نفت تا آماده بودن فرماندار گچساران برای بازی+تصاویر

مسؤولان شهرستانی برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران در مقابله با استقلال جنوب تهران در ورزشگاه شهدا نفت حضور یافتند
آوای جنوب
مسؤولان شهرستانی برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران در مقابله با استقلال جنوب تهران در ورزشگاه شهدا نفت حضور یافتند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با پشت سر گذارندن مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال کشور بعد از تیم شهرداری شاهین بوشهر در رده دوم جدول جای گرفته است.

 تیم شهرداری شاهین بوشهر با انجام ۱۰ بازی و با کسب ۲۴ امتیاز صعود خود را به لیگ دسته اول حتمی کرد.

در این جای مسابقات تیم نفت و گاز گچساران که تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نهایی لیگ دسته دو کشور قرار گرفته بود توانست با انجام ۱۰ بازی و با کسب ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته دو کشور قرار بگیرد و به مرحله پلی اف برسد.

رقیب نفت و گاز گچساران تیم استقلال جنوب تهران است که فردا ۲۵ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸  در استادیوم شهدای نفت میزبان این تیم خواهد بود.

گفتنی است تیم استقلال جنوب تهران نیز  با کسب ۱۵ امتیاز به مرحله پلی آف راه یافته است.

 براساس این گزارش دو تیم نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران برای دستیابی به مرحله لیگ دسته اول کشور دو بازی به صورت رفت و برگشت که بازی اول به میزبانی نفت و گاز گچساران فردا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸ برگزار و برگشت این دیدار دو تیم  روز چهارشنبه ۲ خرداد ساعت ۲۱ ورزشگاه شهدای شهرقدس تهران برگزار می‌شود.

مسوولان شهرستانی برای همدلی و اطلاع از آخرین وضعیت تیم نفت و گاز گچساران در استادیوم شهدای نفت گچساران حضور یافتند و با بازیکنان این تیم به گفت‌وگو نشستند.

نفتی‌های گچساران در این فصل با مربی بومی خود بهمن فرازمند و اعتماد به او تلاش برآن دارند تا بتوانند با وی از این مرحله نیز عبور کنند تا نام این مربی گچسارانی برای همیشه در تاریخ ورزش این شهر بماند.

فرازمند در این فصل سعی برآن داشت تا با دوری از حاشیه‌ها فقط و فقط به تیمش فکر کند و شاید امروز او هنوز تمایلی به مصاحبه ندارد و تنها هدفش عبور از استقلال جنوب تهران است.

 از سوی دیگر در حالی او سکان نفت را در دست گرفت که پیش از او مربیان صاحب نام کشوری برروی نیمکت این تیم نشسته بودند و باید پذیرفت اعتماد به یک مربی بومی در حالی که هواداران در انتظار صعود بودند کار سختی بود که مدیریت نفت این کار را انجام داد و امروز حتی اگر نفت نیز نتواند از مرحله پلی آف صعود کند باید بپذیریم او کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

بهمن فرازمند یک گام تا صعود دارد و امیدوار هستیم او بتواند با کمک هوادارانش با جسارت تمام به مصاف استقلال جنوب تهران برود تا کار را در گچساران تمام کند و در تهران فقط برای یک دیدار تشریفاتی به میدان برود.

 از سوی دیگر از هواداران گچسارانی انتظار می رود از همان دقایق اولیه این دیدار کار را برای استقلال جنوب تهران سخت کند و با شعار حمله حمله این جسارت را به بازیکنان خود بدهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    برایشان از خدا طلب پیروزی وموفقیت دارم یاد وخاطره قهرمانان سالهای ۴۷-۴۸-۴۹راگرامی میدارم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president