آوای جنوب

دروازبان گچسارانی در راه جام جهانی روسیه

دروازبان گچسارانی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران دعوت شد.

آوای جنوب

دروازبان گچسارانی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران دعوت شد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبالدروازبان گچسارانی در راه روسیه ایران اسامی ۳۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نام محمد رشید مظاهری دروازبان گچسارانی جز دعوت شدگان است.
محمد رشید مظاهری سال ۱۳۶۸ در دوگنبدان متولد شد و فوتبال خود را از باشگاه نفت وگاز گچساران آغاز کرد و پس از نفت سابقه بازی در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان را در کارنامه فوتبالی خود دارد و هم اکنون دروازبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
مظاهری تجربه بازی در تیم ملی جوانان و زیر ۲۱ سال ایران را دارد و در مسابقات آسیایی گوانگژو دروازبان تیم ملی زیر ۲۳ سال (امید) ایران بود.
فروردین ۱۳۹۵ بود که محمد رشید مظاهری برای دیدار با تیم ملی هند توسط کادرفنی به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و اولین بازی خود را برای تیم ملی بزرگسالان انجام داد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه (ب) قرار دارند و روز‌های ۳۰،۲۵ خرداد و ۴ تیر ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال می‌رود.
تیم ملی فوتبال کشورمان تا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سابقه حضور در جام‌های جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین،۱۹۹۸ فرانسه،۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل را دارد.
گفتنی است که جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور ۳۲ تیم ۲۴ خرداد ماه ۹۷ آغاز می‌شود و ۲۴ تیر ماه ۹۷ به پایان می‌رسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president