آوای جنوب

امام جمعه گچسارن: مسوولان مانند مردم به منصب ولایت پناه ببرند نه به برون کشور/نیاییم و بگوییم رهبر انقلاب به اشتباهاتش اعتراف کند

امام جمعه گچسارن گفت: مسوولان و تصمیم گیرندگان ما مانند مردم با بصیرت به منصب ولایت پناه ببرند نه به برون کشور.
آوای جنوب
امام جمعه گچسارن گفت: مسوولان و تصمیم گیرندگان ما مانند مردم با بصیرت به منصب ولایت پناه ببرند نه به برون کشور.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی شهرستان گچساران با دعوت و توصیه  نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اول خودم و سپس شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم که تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و فضلیت‌های این ماه خدا گفت: باید خود را آماده استقبال ماه رمضان کنیم که امیدواریم بتوانیم در پایان این ماه بهره لازم را از این ماه نصیب ما بشود و  بدانیم که اگر مشکل مومنی را در این ماه حل کردیم به خودمان کمک کرده‌ایم.

 امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام اشاره و عنوان کرد: ایشان فرمودند، رئیس جمهور آمریکا حرف‌های سخیفی زدند که من از جانب ملت ایران به آقای ترامپ می‌گویم شما غلط می‌کنید.

 وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، مسئله آمریکا با ایران فقط مسئله انرژی هسته‌‎‌ای نیست چرا که مشاهده کردیم بعد از پذیرفتن برجام دشمنی آنها با ما تمام نشد.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: یک روز بهانه انرژی هسته‌ای، یک روز به بهانه موشک‌ها و روز دیگر مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کنند و خوب است بدانیم آنها می‌خواهند ما برده آنها باشیم.

 حجازی  در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری بارها تاکید کردند که تضمین لازم را بگیرید و حتی خود رئیس جمهور آمریکا آن را امضا کند.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند من به این سه کشور هم اعتماد ندارم و توصیه کرده‌اند اگر می‌خواهید با همین سه کشور هم تضمین عملی بگیرید.

 حجازی بیان کرد: این همه هزینه شد و گفتن تحریم‌ها برداشته شد اما عملا چیزی را مشاهده نکرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه؛ بدانیم دشمن دلسوز ما نیست و به آنها اعتماد نکنیم خاطرنشان کرد: مسوولان و تصمیم گیرندگان ما مانند مردم با بصیرت به  منصب ولایت پناه ببرند نه به برون کشور.

 امام جمعه گچساران با بیان اینکه امیدواریم از این پس اشتباهات گذشته راتکرار نکنیم یاداور شد: نیاییم و بگوییم رهبر انقلاب به اشتباهاتش اعتراف کند.

 وی با اشاره به سند ننگین ۲۰۳۰ گفت: رهبری فرمودند سال گذشته رسما این سند را لغو کرده‌ام اما گاها شنیده‌ایم در برخی نقاط در حال عملی کردن آن هستند.

 حجازی خاطرنشان کرد: این‌ها خطر هستند و متاسفانه برخی از مفاد این سند در حال اجرا است.

 وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، می‌خواهند برای مردم لالایی بخوانند تا مردم را سرگرم کنند در حالی که خطراتی از درون نظام را تهدید می‌کند.

 امام جمعه گچساران اذعان کرد: در همین استان ما و شهرستان ما نیز مشاهده می‌شود اما صدایی از کسی بلند نمی‌شود.

 وی افزود: نسل جوان و فرزندان ما باید مراقب باشند دشمن به صورت نرم در حال کار کردن است.

 حجازی با اشاره به زمین لرزه‌های که در چند روز اخیر  در استان و شهرستان بویراحمد را فرا گرفته است، افزود:  چگونه در رسانه ملی و علما و مسوولان هیچ اشاره به روایات در این خصوص نمی‌کنند که خداوند رگ‌هایی در زمین قرار داده است و برخی اوقات خداوند از برخی نگران می‌شود و خداوند با زلزله تذکر می‌دهد.

 امام جمعه گچساران  عنوان کرد: آیا وقتی زلزله می‌آید نماز آیات را می‌خوانیم و این نکات باید از تلویزیون ملی کشور پخش شود.

 حجازی با تسلیت به مناسبت آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: ایشان خدمات شایسته‌ای را در طول حیاتش ارائه داد و بر خود لازم میدانیم درگذشت ایشان را به مردم استان فارس تسلیت بگوییم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. نارکی گفت:

    درود بر شما آقای حجازی امام جمعه محترم واقعا متشکریم

  2. ضد تاج گفت:

    سلام خداوند بر سید آزاده وبی باک حاج آقا حجازی رهرو دلیر ولایت انشاالله توانا وروشنگر باشید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president