آوای جنوب

ایوبی فرماندار ممسنی: تقدیر از اتاق فکر نماینده ممسنی/مشی اعتدالی دارم

ایوبی ادامه داد: حال که این فرصت در اختیار بنده قرار گرفته است در روزهای آتی با تشکیل کارگروه ها؛ اصول و سیاست های کاری خودم را که بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید با مشی اعتدالی تدوین خواهد شد بیان خواهم کرد.

فرماندار جدید ممسنی ضمن تقدیر از اتاق فکر نماینده مبنی بر حمایت و انتخاب وی اظهار داشت؛ ممسنی نه تنها کم و کاستی ندارد بلکه نسبت به خیلی از شهرها به دلیل وجود انسان های تحصیلکرده ، منابع آب و خاک و موقعیت های مناسب گردشگری و مذهبی و وجود نخبگان ، نیروهای تاثیر گذار در سطح کشوری و استانی و موقعیت ارتباطی، منابع نفت و گاز و تمدن تاریخی و … یک سر و گردن بالاتر است.وی اظهار داشت: به بنده چندین جا پیشنهاد داده شد ولی اسم ممسنی که امد برای بقیه بهانه آوردم ولی برای ممسنی نتوانستم نه بگویم.
آوای جنوب به نقل از “خبر نورآباد” – سرویس اجتماعی:ایوبی فرماندار جدید شهرستان ممسنی در این سخنرانی گفت؛ بله بنده در زمان بخشداری اقای فرامرزی معلم فرزندان این دوستان بودم اما عیب از بنده بود که بقیه موارد را به اطلاع وی نرساندم، من بعد از معلمی در همان ماهور مدیر شدم و مقاطع تحصیلی را طی کردم و پس از آن به مدت چهارسال بخشدار مرکزی گچساران شدم و بعنوان بخشدار نمونه استان معرفی شدم و پس از آن معاون فرماندار شدم و پس از آن سرپرستی فرمانداری و در نهایت بعنوان فرماندار به مردم خدمت کردم و در زمان فرمانداری بارها مورد لطف قرار گرفتم و پس از ان در دو واحد معاونت اقتصادی و جذب سرمایه گذاری استانداری فعالیت داشتم.

وی اظهار داشت: به بنده چندین جا پیشنهاد داده شد ولی اسم ممسنی که امد برای بقیه بهانه آوردم ولی برای ممسنی نتوانستم نه بگویم.

از اینکه فرصت خدمت در سرزمین اجدادی ام به من داده شد سجده شکر بجا می آورم چرا که ممسنی جایگاه لرها و ترک های خوش طینت میباشد.

ایوبی ادامه داد: حال که این فرصت در اختیار بنده قرار گرفته است در روزهای آتی با تشکیل کارگروه ها؛ اصول و سیاست های کاری خودم را که بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید با مشی اعتدالی تدوین خواهد شد بیان خواهم کرد.

ایودی در ادامه اظهار داشت؛ تجربیات چندین ساله خود در چندین شهرستان و آموخته های علمی و دانشگاهی ام نشان دهنده ان است که توسعه پایدار در هیچ منطقه ای اتفاق خواهد افتاد مگر آنکه مردم آن منطقه با توسعه پایدار با گذشت از خواسته های شخصی با مطالبه و خواست های عمومی سازگار با توسعه را بخواهند.

فرماندار جدید ممسنی در پاسخ به ادعای فرامرزی ضمن تقدیر از اتاق فکر نماینده مبنی بر حمایت و انتخاب وی اظهار داشت؛ ممسنی نه تنها کم و کاستی ندارد بلکه نسبت به خیلی از شهرها به دلیل وجود انسان های تحصیلکرده ، منابع آب و خاک و موقعیت های مناسب گردشگری و مذهبی و وجود نخبگان ، نیروهای تاثیر گذار در سطح کشوری و استانی و موقعیت ارتباطی، منابع نفت و گاز و تمدن تاریخی و … یک سر و گردن بالاتر است. و باید با همفکری و همکاری با اقشار مختلف عقب ماندگی های تاریخی خود را جبران کنیم و قدم در مسیر توسعه گذاریم.

ایوبی افزود؛ باید نقاط قوت و ضعف ها شناخته شوند و با همکاری همدیگر برای رفم مشکلات گام برداریم.

وی در خصوص اهم برنامه های خود گفت: در حوزه راه و مشارکت مالی بیشتر شرکت نفت، از سرگیری فعالیت سد پارسیان، در نظر گرفتن سهم شهرستان از ذخایر آبی سد چم شیر، فعالسازی پروژه ها و طرح های مربوط به آب، تامین اب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی و حتی عشایری از منابع پایدار و طرح های آبخان داری و آبخیزداری، پروژه های ارتباطی در فن آوری های نوین با شرکت های دانش بنیان، مقاوم سازی منازل، فعالسازی شهرکها، گازرسانی و تکمیل پروژه های زیر بنایی و …. موارد فعالیت های مد نظر بنده است.

وی اذعان داشت؛ شاید بتوانم بگویم تلاش تیمی همراه با برنامه و قانون مداری در توسعه پایدار شهرستان موثر باشد و از خداوند میخواهم مرا شرمنده مردم این شهرستان نکند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    دولت بی تدبیر وناامید با وزیران دزد افتخاره آقاداوود ؟ایکاش اینو نمیگفتی دولت ناکارآمدروحانی رو ولش کن کارخودتو انجام بده

  2. جمال مقدم از گچساران گفت:

    سلام به اقای ایوبی عرض تبریک دارم .موفق باشی همچون گذشته

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president