آوای جنوب

بازدید فرماندار گچساران بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌نفت تهران

فرماندار گچساران از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌نفت تهران بازدید به عمل آورد.

آوای جنوب
فرماندار گچساران از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌نفت تهران بازدید به عمل آورد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با حضور در بیست و سومین نمایشکاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی تهران از سالن های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
فرماندار گچساران در حاشیه نمایشگاه تهران در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: وجود سازندگان داخلی در این نمایشگاه نشان از توانمندی شرکت های ایرانی است.
وی ادامه داد: قطعا با حمایت های دولت از سازندگان داخلی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است شاهد اشتغالزایی در کشور خواهیم بود.
رحیمی با بیان اینکه؛نگاه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور و مدیران وزارت نفت حمایت از صنعتگران و سازندگان داخلی تجهیزات صنعت بزرگ نفت و گاز است گفت: سازندگان کالاهای تخصصی و فنی صنعت نفت ایران همواره در تمامی سال های تحریم های ظالمانه به عنوان بازوی حمایتی صنعت نفت کشور بودند.

بر اساس این گزارش؛بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، یوری سنتورین، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌سی‌اف) مارتینا دالیچ، معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکت‎های بین‌المللی برگزار شد.

شرکت‌های حاضر در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال از ۳۸ کشور جهان در تهران شامل کشورهایی از آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ‌کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن‌اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی و سنگاپور هستند و کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کره‌جنوبی، اتریش و هلند در این نمایشگاه پاویون دارند.
نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president