آوای جنوب

شایعه ورود چند هزار کفن به یاسوج کذب است/وقوع ۳۵ پس لرزه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک هفته اخیر ۳۵ پس لرزه در شهرستان بویراحمد و دنا به وقوع پیوسته است.
آوای جنوب
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک هفته اخیر ۳۵ پس لرزه در شهرستان بویراحمد و دنا به وقوع پیوسته است.

عزیز فیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر در خصوص زلزله‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تاریخ ۱۲ اردیبهشت که زلزله ۵٫۲ استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و دنا را لرزاند تاکنون ۳۵ پس لرزه در این شهرستان‌ها حس شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۰ مورد از این زلزله‌ها زیر ۳ ریشتر بوده و مابقی بالای ۳ ریشتر و در حدود ۳٫۳، ۴٫۲، و ۴ ریشتر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز هم دو زلزله با قدرت ۴٫۳ و ۳٫۳ در فاصله ۱۷ کیلومتری شهر یاسوج را لرزاند که این دو پس لرزه حادثه و مصدومی نداشته و دستگاه‌های امدادی به منطقه اعزام شده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی به لحاظ قطعی خدمات نداریم و آب و برق و گاز دستگاه‌ها وصل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:
شایعه ورود چند هزار کفن به یاسوج کذب است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایعه استقرار چندین دستگاه آمبولانس خارج از شهر و ورود کفن به یاسوج کذب است.

امان‌الله جهانبین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، برخی شایعات مبنی بر اینکه چند هزار کفن وارد یاسوج شده است، اظهار کرد: شایعه استقرار چندین دستگاه آمبولانس خارج از شهر یاسوج و همچنین  ورود کفن به این شهر کذب است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تدابیر لازم در خصوص زلزله امروز یاسوج اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: اردوگاه‌های اضطراری برای شهروندان یاسوجی دایر کردیم .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president