آوای جنوب

شهردار دوگنبدان: تا زمانی که ما در شهرداری و شورای شهر مشغول خدمت هستیم روز پاسداشت معلم را ما برگزار می‌نماییم

شهردار دوگنبدان گفت: پیشرفت و ترقی امروز کشور مرهون زحمات وتلاش های معلمین است.
آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور
شهردار دوگنبدان گفت: پیشرفت و ترقی امروز کشور مرهون زحمات وتلاش های معلمین است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز با همت شرکت‌بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، شهرداری دوگنبدان و آموزش و پرورش گچساران همایش تجلیل از معلمان در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد.

در این همایش مسعود ظفری اظهار کرد: به رسم ادب و میزبانی وظیفه دارم این روز بزرگ را به شما جامعه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

ظفری با اشاره به دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز روز معلم و شهادت عالم ربانی و فیلسوف عالیقدر جهان اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری تصریح کرد: این روز بزرگ روز تجلیل از مقام والای آن استاد یگانه و همه بزرگانی است که در کسوت معلّمی رسالت خطیر انسان‌سازی را بر عهده دارند.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه؛راز ماندگاری و عظمت شما معلمین در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن شما انسان های بزرگ است افزود: راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های شما معلمانی است که امانت‌دار انسان‌اند.

شهردار دوگنبدان بیان کرد: همه می دانیم معلمان ما در ایران اسلامی با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می نمایند و من به عنوان شاگرد شما بر این باورم که آنچه امروز نام ایران اسلامی را در جهان بلند آوازه کرده است، مرهون تلاش های شما معلمان است.

وی با بیان اینکه؛ پیشرفت و ترقی امروز کشور مرهون زحمات وتلاش های معلمین است گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه شاگردان گلایه مند هستیم که چرا تا کنون جشن‌های معلمین را خودشان برگزار کرده‌اند.

ظفری با بیان اینکه این وظیفه دیگران است که برای معلمین در تدارک برگزاری جشن باشند خاطرنشان کرد: باید بدانیم هر شخصی در هر پست و مقامی که قرار گرفته است مدیون جامعه معلمین است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: از نماینده تا من به عنوان شهردار وظیفه داریم که این روز را گرامی بداریم و بر این اساس با جلسه ای که با اعضای شورا داشتیم تصمیم گرفتیم تا زمانی که ما در شهرداری و شورای شهر مشغول خدمت هستیم این روز را ما برگزار نماییم.

ظفری خاطرنشان کرد: از طرف خود به عنوان شاگرد همیشگی شما و به نیابت از کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری دوگنبدان؛ این روز را به همه کسانی که افتخار تدریس و تعلیم و تربیت را در ایران اسلامی را بر عهده دارند تبریک می‌گویم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president