آوای جنوب

مدیرعامل کارخانه آرد مارون گچساران خبر داد

کارخانه آرد مارون گچساران از ‌برترین واحدهای تولید آرد مرغوب و نمونه‌ در کشور است

مدیرعامل کارخانه آرد مارون گچساران گفت: سیلوی ۳۰ هزار تنی با اعتباری به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال در شهرستان گچساران احداث و تا پایان اردیبهشت ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
آوای جنوب
مدیرعامل کارخانه آرد مارون گچساران گفت: سیلوی ۳۰ هزار تنی با اعتباری به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال در شهرستان گچساران احداث و تا پایان اردیبهشت ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

 غلام‌حسین رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه‌ تولید آرد مارون گچساران‌  در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع  در شهرک صنعتی گچساران واقع شده است.

 مدیرعامل کارخانه آرد مارون  با بیان اینکه این کارخانه به تجهیزات مناسب و رعایت استانداردهای بهداشتی صنعتی و تاسیسات نوین کشور مجهز شده است، افزود: کارخانه آرد مارون گچساران به عنوان  یکی از ‌ برترین واحدهای صنعتی‌  تولید آرد مرغوب و نمونه‌ در کشور معرفی شده است.

 رضایی  افزود: این کارخانه یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای تولید آرد مرغوب در کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اشتغالزایی مستقیم در کارخانه آرد مارون بیان کرد:  هم اکنون تعداد ۵۷ نفر به صورت مستقیم در این واحد مشغول به فعالیت هستند.

 رضایی  در ادامه با اشاره به ظرفیت تولید آرد مارون ابراز کرد: هم اکنون این واحد صنعتی  ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن آرد در سال را دارد که بنا به دلایل مشکلاتی اعم از کمبود گندم  در حال حاضر ۴۰ هزار تن آرد مرغوب را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل کارخانه آرد مارون  در ادامه با بیان اینکه ۹۵ درصد آرد تولید شده در استان کهگیلویه و بویراحمد مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: ۵ درصد دیگر این آرد تولیدی به استان‌های همجوار از جمله فارس، بوشهر، بوشهر،اصفهان و خوزستان ارسال می‌شود.

رضایی گفت: شهرستان گچساران  بهترین تولید کننده آرد گندم از سوی کشاورزان است که این امر موجب شده آرد این منطقه با کیفیت بهتری تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
مدیرعامل کارخانه آرد مارون در ادامه به احداث  تعداد ۳ سیلوی ۳۰ هزار تنی اشاره کرد و عنوان کرد:  هر کدام از این سیلوها ظرفیت نگه‌داری ۱۰ هزار تن گندم را دارد.

 وی در ادامه با بیان اینکه این سیلوها تا پایان اردیبهشت ماه به مرحله بهره‌بردای  می‌رسد، گفت: این سیلوها با اعتباری به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال در این منطقه احداث شده است.

 رضایی  با بیان اینکه از مجموع ۸۸ میلیارد ریال مبلغ ۵۳میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده در ساخت این سیلوها از محل صندوق توسعه ملی  تامین شده است، اظهار کرد: مبلغ ۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی برای احداث این سیلوها بوده است.

وی ابراز کرد: عملیات اجرایی احداث این سیلوها در سال ۹۵ آغاز شده است که با بهره‌برداری از سیلوی گندم  اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم به تعداد ۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

 رضایی بیان کرد: این سیلوهای احداث شده برای ذخیره و نگهداری گندم  پنج شهر گرمسیری کهگیلویه و بویر احمد در این منطقه احداث شده است.

مدیرعامل کارخانه آرد مارون در ادامه با اشاره به سیلوی رو باز در  شهرک صنعتی گچساران افزود: هم اکنون درکنار کارخانه آرد مارون گچساران سیلوی روباز به ظرفیت ۲۵ هزار تن وجود دارد.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president