آوای جنوب

کسب رتبه نخست آبفا دوگنبدان در ارزیابی مدیران و روسا آبفا کهگیلویه وبویراحمد

رئیس هیئت مدیره آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبفا دوگنبدان در ارزیابی مدیران و روسا آبفا کهگیلویه وبویراحمد در سه سطح ارزیابی کلی، درصد وصولی و ارزیابی ستادی رتبه نخست را کسب نموده است.
آوای جنوب
رئیس هیئت مدیره آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبفا دوگنبدان در ارزیابی مدیران و روسا آبفا کهگیلویه وبویراحمد در سه سطح ارزیابی کلی، درصد وصولی و ارزیابی ستادی رتبه نخست را کسب نموده است.

سید علی لدنی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  با اشاره به ارزیابی عملکرد مجموعه مدیران و روسای  آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به نتیجه عملکرد و ارزیابی ادارات تابعه آبفا کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته آبفا دوگنبدان رتبه نخست را در ارزیابی کلی  را به دست آورد.

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد:  آبفا دوگنبدان در سال گذشته  در سه سطح ارزیابی کلی، درصد وصولی و ارزیابی  ستادی  رتبه نخست را کسب نموده است.

وی با بیان اینکه  وظیفه اصلی ادارات آبفا، توسعه خدمات و کسب رضایتمندی مشترکین است، افزود:  در سالجاری  برای ارزیابی عملکرد مجموعه مدیران و روسا آبفا کهگیلویه و بویراحمد بر اساس  عملکرد سال گذشته و  اساس اثر بخشی اقدامات آنان  در سالجاری در جهت وظایف و اهداف شرکت و رضایتمندی مشترکین ارزیابی می‌شود.
این مسوول حرکت سیستمی و تعامل بین بخشی، با محوریت اهداف شرکت را زمینه ساز دستیابی به موفقیت دانست و اذعان کرد: رفع بسیاری از مشکلات با اصلاح برخی روندها، توجه جدی به نظم و انضباط اداری و همگرایی در مسیر دستیابی به اهداف میسر خواهد شد.

 لدنی نژاد در ادامه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی گفت: امیدواریم در این  زمینه  بتوانیم با استفاده از کالای ایرانی در جهت توسعه و اصلاح شبکه آب و انشعابات فاضلاب شهری ، خدمات رسانی به شهروندان  به نحو مطلوب انجام گیرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نظارت برعملکرد درون سازمانی بر اساس شاخص‌های  تعیین شده در جهت رفع نواقص به ارتقاء  و بالا بردن سطح کیفی کار در این مجموعه منجر می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president