آوای جنوب

رئیس آموزش و پرورش گچساران: قبولی ۳۵ دانش آموز گچسارانی در رتبه زیر هزار کنکور سراسری

رئیس اموزش و پرورش گچساران گفت: تعداد ۳۵ دانش آموز در رتبه زیر هزار کنکور سراسری قبول شده‌اند.
آوای جنوب
رئیس اموزش و پرورش گچساران گفت: تعداد ۳۵ دانش آموز در رتبه زیر هزار کنکور سراسری قبول شده‌اند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران به تشریح برنامه‌های هفته معلم  و عملکرد یک ساله آموزش و پرورش گچساران پرداخت.

 سید ظهیرالدین پورالحسینی  با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در سه سال گذشته افتخار آن را دارد که در بین ۱۳ مدیریت آموزش و پرورش در سطح استان مقام اول  را در برگزاری  جلسات شورای آموزش و پرورش و تصویب مصوبات آن  مقام کسب کند.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: خروجی جامعه معلمین به معنای خروجی موفقیت کشور است.

 وی افزود: معلمان در به دست آوردن جامعه مهدویت نقش بسزایی را بر عهده دارند.

 پورالحسینی اذعان کرد: یکی از افتخارات این شهرستان قبولی تعداد ۳۵ دانش آموز در رتبه زیر هزار کشوری که از این تعداد ۲۲ نفر در رشته پزشکی قبول شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: این مهم به دست نمی‌امد مگر با حمایت‌های امام جمعه شهرستان و حوزه‌های علمیه که تعامل خوبی  آموزش و پرورش گچساران با حوزه‌های علمیه این شهرستان داشته است و با بازدیدهای که دانش اموزان از حوزه علمیه داشته‌اند موجب شد تا بخشی از این دانش آموزان جذب حوزه‌های علمیه خواهران و برداران شوند.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش  به مناسبت هفته معلم در گچساران پرداخت، و عنوان کرد: امسال  به مناسبت هفته معلم تعداد ۱۰ برنامه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: دیدار  کارکنان آموزش و پرورش گچساران با امام جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه از برنامه‌های اجرایی در هفته معلم خواهد بود.

وی ابراز کرد:  دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول هفته معلم در سطح مدارس گچساران و برگزاری صبحگاه سپاس معلم در مدارس دخترانه و پسرانه از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

پورالحسینی ادامه داد:  برگزاری مراسم نمادین مشترک توسط مدارس فرزانگان و شاهد اهل بیت (ع)  از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گچساران است.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت هفته معلم و برگزاری هفتمین دوره رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان به تعداد ۱۴ اثر از آثار مکتوب فرهنگیان که به چاپ رسیده است رونمایی خواهد شد.

پورالحسینی  افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهدا و یادمان شهدای فرهنگی، همایش پیاده روی کارکنان اداری ، برگزاری آزمون ضمن خدمت آثار شهید مطهری که با همکاری شهرداری دوگنبدان انجام می‌گیرد از جمله برنامه‌های هفته معلم است که در این شهرستان صورت خواهد گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president