آوای جنوب

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران: جشن صعود خود را در بوشهر در مقابل داماش گیلان برگزار خواهیم کرد/ استقلال تهران در جام باشگاه‌های آسیا موفق می‌شود

مدافع سابق استقلال تهران و تیم ملی و بازیکن تیم ملی گفت: استقلال با همین روند پیش برود در جام باشگاه‌های آسیا موفق می‌شود.

آوای جنوب
مدافع سابق استقلال تهران و تیم ملی و بازیکن تیم ملی گفت: استقلال با همین روند پیش برود در جام باشگاه‌های آسیا موفق می‌شود.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که با تساوی امروز تیم خود در مقابل تیم نفت گچساران صعود تیمش را به لیگ دسته یک فوتبال کشور را قطعی کرد در گچساران اظهار کرد: این صعود را به همه هواداران خونگرم بوشهری تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: هواداران ما به درستی از تیم حمایت کردند و با تساوی که امروز کسب کرده‌ایم صعودمان را به لیگ یک قطعی کرده‌ایم و هفته آینده جشن باشکوه صعود خود را در بوشهر در کنار هواداران خود در بازی مقابل داماش گیلان برگزار خواهیم کرد.

پاشازاده در خصوص اینکه آیا برای ادامه حضورشان به عنوان سرمربی شاهین بوشهر در لیگ یک مذاکراتی از سوی مسوولان این تیم صورت گرفته است، اظهار کرد: صحبت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است و باید مشاهده کرد در آینده چه خواهد شد و هنگامی که قرار داد امضا شد مانند امروز که صعودمان قطعی شده است یعنی حضورمان نیز با بستن قرارداد قطعی خواهد شد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه با صعود شاهین بوشهر با سرمربی‌گری مهدی پاشازاده این پنجمین تیمی است که توسط شما صعود می‌کند، آیا اگر پیشنهاد بهتری به شما از سوی یک تیم لیگ دسته دو صورت بگیرد به تیم دیگری خواهید رفت، گفت: من به هر پیشنهادی بله نخواهم گفت چرا که قبل از شاهین بوشهر پیشنهادی بهتری داشتم و اساس کار من کار کردن است.

بازیکن سابق استقلال تهران و تیم ملی در خصوص عملکرد شفر سرمربی استقلال تهران گفت: نتایج شفر بسیار خوب و معقولانه بوده است و استقلال در این مدت روند خوبی را داشته است.

مدافع سابق تیم استقلال تهران در خصوص نتایج این روزهای استقلال تهران گفت: به عنوان یک استقلالی صددرصد از این تیم و نتایج آن راضی هستم و امیدوارم در آینده نیز موفق باشد.

پاشازاده در خصوص جام باشگاه آسیا نیز خاطرنشان کرد: به عنوان یک استقلالی باید بگویم اگر استقلال با همین روند پیش بروند شاهد درخشش این تیم در جام باشگاه آسیا خواهیم بود و می‌تواند در آینده موفق باشد.

گفت‌وگو از علی‌مراد کاظم‌پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president