آوای جنوب

حضور در تهران و گرفتن عکس یادگاری با وزیر سودی به حال مردم کهگیلویه و بویراحمد ندارد/با عملکردتان پاسخ مثبت به اعتماد مردم بدهید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: با عمل به حقوق شهروندی پاسخ مثبت به اعتماد مردم بدهید.
آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: با عمل به حقوق شهروندی پاسخ مثبت به اعتماد مردم بدهید.

 علی‌محمد احمدی در نشست عصر امروز ستاد صیانت از حقوق شهروندی جزیره‌ای عمل کردن را مانع بزرگی بر سر راه توسعه استان دانست و اظهار کرد: فرصت‌های خوبی برای توسعه استان به وجود آمده که مدیران از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران عنوان کرد: حضور مداوم مدیران در تهران و گرفتن عکس‌های یادگاری با وزیر سودی برای مردم ندارد، چیزی که ارزشمند است اینکه وزیر در استان حضور یابد، مشکلات را از نزدیک ببیند و آنها را رفع کند.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به شهرستان بهمئی گفت: با وجود اینکه مطالبات پیمانکار پروژه بیمارستان بهمئی پرداخت شده اما میزان پیشرفت بیمارستان رضایت‌بخش نیست، این در حالی است که بسیاری از پروژه‌هایی که دولت در آنها به پیمانکار بدهکار است از رشد فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود حقوق شهروندی را مطالبه قانون اساسی دانست و عنوان کرد: مسؤولان با عمل به حقوق شهروندی پاسخ مثبت به اعتماد مردم دهند.

احمدی ضمن تأکید بر خروجی محور بودن جلسات گفت: اینکه مدیری هر روز در حال مصاحبه باشد یا در تهران به سر ببرد حقوق شهروندی نیست و مدیر حقوق شهروندی را اجرا نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمانه عوض شده، سطح انتظارات مردم تغییر کرده است، مسؤولان باید مطابق با خواست و مطالبات مردم در کمترین زمان در جهت توسعه استان گام بردارند و در این خصوص برنامه ارائه کنند.

وی در پایان بر حل معارضات آب در منطقه مادوان تأکید کرد و گفت: مدیرعامل آبفای شهری به همراه معاون عمرانی استانداری و فرماندار بویراحمد جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president